هشتمین نشست شورای آموزش و پرورش استان یزد با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد برگزار شد .

 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد ، هشتمین نشست شورای آموزش و پرورش استان یزد با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد برگزار شد .

استاندار يزد در این نشست با اشاره به تركيب شوراي آموزش و پرورش استان يزد ، اين شورا را يكي از نمونه هاي خرد جمعي دانست .

 " سيد محمد ميرمحمدي "  اهميت تعليم و تربيت را يادآور شد و ضمن قدرداني از زحمات  اعضاي اين شورا ، اظهار داشت : شما شالوده هاي مسائل آتي كشور را پي ريزي مي كنيد .

 

وي گفت : معلمين ، صبر و ايثار زيادي را به ويژه در دوره ابتدايي از خود نشان مي دهند چرا كه علاوه بر توان علمي و آموزشي ، هنر برخورد ظريفانه با كودكان و نوجوانان را دارند .

عالي ترين مقام اجرايي استان ، با اشاره به برخي مشكلات مطرح شده در اين جلسه ، خير مندي مردم ديار دارالعباده و دارالعلم را يادآور شد و بر اهميت بهره گيري از حمايت هاي مردمي تأكيد كرد .

ميرمحمدي افزود : در خصوص اعتبارات دولتي ، آنچه در چهارچوب قوانين اجازه داده شود ، دريغ نخواهيم كرد زيرا آموزش و پرورش را پايه ی توسعه مي دانيم .

در ابتداي اين جلسه مدير كل آموزش و پرورش استان يزد ، ضمن معرفی اعضای شورای آموزش و پرورش استان به تشريح ساختار ، اهداف و وظايف شوراي آموزش و پرورش و جایگاه شورای استان در سطح کشور پرداخت .

در ادامه ، معاونین حوزه های آموزش ابتدائی ، آموزش متوسطه ، پرورشی و فرهنگی ، تربیت بدنی و سلامت ، سوادآموزی ،  توسعه ی منابع و پشتیبانی هر یک گزارشی از برنامه ها ، فعالیت ها و چالش های آموزش و پرورش را در حوزه خود ارائه کردند .

***

 

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا