رئيس پليس فتاي استان يزد از دستگيري مجرمي كه اقدام به برداشت غيرمجاز 12 ميليون ريالي از حساب يكنفر كرده بود خبر داد.

سرهنگ حسين رضايي رئيس پليس فتاي استان يزد گفت: با اعلام شكايت فردي به پليس فتاي استان مبني بر اينكه از حساب وي مبلغ 12 ميليون ريال به صورت اينترنتي سرقت شده است موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت.

سرهنگ رضايي افزود: با پيگيريهاي پليس محرز شد متهم از سالها قبل اقدام به سرقت از حساب شاكي به ميزان اندك مي كرد ولي در آبان ماه امسال اقدام به خريد ميليوني كرده است كه اقدامات پليس در اين زمينه بيشتر شد و مشخص شد متهم تعدادي كارت شارژ از سامانه آسان پرداخت پرشين و يك عدد گوشي تلفن همراه از سايت شركت ... به صورت اينترنتي خريد كرده است.

اين مقام مسوول ادامه داد: طي پيگيري ها و استعلامات انجام شده مشخص شد متهم حدود يك سال و نيم در يك سايت بازي آنلاين با شاكي آشنا و چون شاكي براي خريد سكه با سايت مربوطه آشنايي نداشته، اطلاعات شخصي كارت خود را در اختيار متهم قرار داده و متهم از اعتماد شاكي سوء استفاده كرده وبا گرفتن موجودي از حساب شاكي اقدام به خريد به ميزان موجودي حساب كرده است.

سرهنگ رضايي تصريح كرد: متهم 21 ساله اهل و ساكن تهران شناسايي و در يک قرار صوري در يزد دستگير و طي مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.

رئيس پليس فتاي استان در اين خصوص به شهروندان هشدار داد كه هيچ گاه با افرادي كه در شبكه هاي اجتماعي و بازي هاي شبكه اي آشنا مي شويد اعتماد نكنيد و اطلاعات بانكي خود را در اختيار افراد غير قرار ندهيد و والدين نيز بر حساب هاي بانكي فرزندان خود كنترل لازم داشته باشند.

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا