مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان صدوق گفت: در نیمه نخست سال 92، تعداد 850 خانوار تحت حمایت این نهاد مستمری دریافت کردند.

به گزارش روابط عمومي کميته امداد امام خميني(ره)استان يزد، "یدا... مروتی" با بیان این مطلب افزود: کمیته امداد به عنوان یادگار امام راحل در سال‌های بعد از انقلاب خدمات ارزشمندی را به اقشار محروم جامعه ارائه داده و امروز نیز خدمات این نهاد گسترش یافته است.

وی با بیان اینکه توانمندسازی مددجویان یکی از رویکردهای مهم این نهاد است، اظهار داشت: کمیته امداد علاوه بر اينكه به خانواده هاي داراي شرايط مستمري ماهيانه پرداخت مي كند، اقدام به پرداخت تسهیلات اشتغال برای مددجویان نموده است تا زمينه اشتغال آنها را نيز فراهم كند.

مروتی اضافه کرد: پرداخت مستمری به منظور رفع بخشي از نیازهای مالی مددجويان تحت حمايت اعطا مي شود که طی نیمه نخست امسال بیش از 2 میلیارد ریال مستمری به بیش از 850 خانوار پرداخت شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان صدوق به خدمات متنوع کمیته امداد در راستاي توانمندسازی و رفع نیاز مددجویان و خانواده های نیازمند اشاره كرد و اذعان داشت: در این مدت همچنین یک هزار نفر از اقشار آسیب پذیر و بی بضاعت به صورت مقطعی و موردی بیش از 900 میلیون ریال دریافت کرده اند.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا