مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد : در شش ماهه نخست سال جاری یک هزار و 313 روستایی از خدمات آموزشی مراکز آموزش فنی و حرفه ای در شهرستان ها بهره بردند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد حبیب کارگر اظهار کرد : از ابتدای سال جاری تاکنون آموزش های مهارتی به میزان 248 هزار و 762 نفر – ساعت به روستائیان استان یزد ارائه شد و برای پذیرفته شدگان در آزمون های تئوری و عملی نیز گواهینامه بین المللی مهارت صادر گردید .

وی خاطر نشان کرد : این آموزش ها در مراکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران یزد و شهرستان های ابرکوه ، زارچ ، بهاباد ، تفت ، میبد ، صدوق مهریز ، خاتم و بافق ارائه شده است .

مهندس کارگر بیشترین میزان آموزش در این بخش را مربوط به مراکز فنی و حرفه ای شهرستان های صدوق با 57 هزار و 630 نفر – ساعت ، ابرکوه با 44 هزار و 320 نفر – ساعت و تفت با 36 هزار 230 نفر – ساعت عنوان کرد .

کارگر ارائه آموزش های مهارتی به روستائیان را در راستای اهداف گسترده سازمان آموزش فنی و حرفه ای با رویکرد تقاضا محوری و متناسب با محیط کار و اشاعه اموزش های فنی و حرفه ای در مناطق کمتر توسعه یافته ذکر کرد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا