به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد مهندس فلاح معاون فرماندار میبد با حضور در دفتر کار شهردار، با وی دیدار و گفتگو کرد.

طی این دیدار که بیش از یک ساعت به طول انجامید مهندس فلاح ضمن قدرداني از توجه ويژه آقاي هدائی شهردار ميبد به مسائل ترافيكي، اقدامات شهرداری در راستای تحقق بخشیدن به مصوبات اخير شورای ترافیک شهرستان را مثبت ارزيابي كرد و اظهار امیدواری نمود شهرداری و پرسنل آن با اراده و پشت کاری که در بدو شروع به کار خود با مدیریت آقای هدائی از خود نشان داده‌اند حس امید و نشاط به زندگی را در شهر میبد زنده نمایند.

شهردار میبد نیز ضمن تشکر از مجموعه فرمانداری بيان داشت سعی شهرداری بر این است تا پایان سال پروژه‌های نیمه تمام در سطح شهر را به اتمام برساند و به عنوان نمونه به پروژه موزائیک فرش پیاده‌روی خیابان 22 بهمن اشاره نمود.

محمدحسين هدائی گفت همزمان با ادامه عملیات عمرانی پروژه‌های ناتمام، کارهای دیگری نیز در دست اقدام داریم که بررسي‌هاي اوليه آن انجام شده و در مرحله عقد قرارداد با پيمانكار مي‌باشد و علاوه بر آن با اهتمام ويژه شهرداري،‌ کار رفت و روب فضای سبز حاشیه خیابان‌ها شروع شده و همچنان ادامه دارد.

وي اين را هم اضافه كرد كه پروژه زیباسازی بلوار قاضی میرحسین در مرحله عقد قرارداد بوده و بعد از ايام تاسوعا و عاشورا کلید خواهد خورد و امید می‌رود طرح ساماندهي اين مسير گردشگري قبل از نوروز به بهره‌برداری برسد.

در ادامه آقای مهندس فلاح معاون فرماندار نیز به جانمایی و طراحی بزرگترین میدان استان یزد در میبد اشاره داشت و پیشنهاد داد جهت كاهش حوادث ترافيكي، سرویس کارخانجات شهرک صنعتی برای جابجایی مسافران خود از مسیر جايگزين بلوار میرشمس‌الحق استفاده نمایند كه این پیشنهاد مورد تأييد شهردار محترم نيز قرار گرفت و طرح موضوع آن به جلسه آتي شورای ترافیک شهرستان موكول شد.

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا