آیت الله ناصری با امام جمعه ميبد ديدار  و در مراسم عاشوراي حسيني شركت كرد
همزمان با شام غریبان اباعبدالله الحسین (ع) و شهدای کربلا،سيدمحمد میرمحمدی استاندار یزد و هیئت همراه با حضور در جمع عزاداران سید و سالار شهیدان در مصلی آیت الله اعرافی میبد عزاداری کردند.

به گزارش يزد فردا ، استاندار و هیئت همراه ، فرماندار و امام جمعه میبد ، در بدو ورود از پروژه در حال اجرای میعادگاه نمازجمعه میبد بازدید کردند. امام جمعه میبد در این بازدید با تشریح این پروژه بعنوان کانون فعالیت های  فرهنگی و مذهبی شهرستان میبد گفت: میعادگاه نمازجمعه میبد از پروژهای مهم این شهرستان است که با آینده نگری، بسیاری از مشکلات فرهنگی، را رفع خواهد کرد.

در این مراسم که فرماندار، امام جمعه میبد، معاون فرماندار، روسای برخی ادارات هم حضور داشتند؛ حجت الاسلام مرتضی دهقانی از روحانیون حوزه علمیه میبد با اشاره به مصیبت های امام حسین (ع) و یارانش در صحرای کربلا افزود: عاشورا و مکتب پرافتخار اباعبدالله الحسین (ع) منظومه ای از درسهای ایثار و فداکاری و از جانگذشتگی و اخلاق، معنویت به بلندای تاریخ بشریت است که هر انسانی به این مکتب وصل شود سعادت دنیا و آخرت خود را تضمین کرده است.

در ادامه اين بازديد نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد از بخش ندوشن نيز بازدید نمود.

 آیت الله ناصری در این بازدید ابتدا در مسجد مقدس صاحب الزمان(عج) جاده میبد-ندوشن حضور یافت و با خادمین این مسجد به دیدار و گفتگو پرداخت.وی سپس در بخش ندوشن حضور یافت و در حسینیه بالا و پایین این منطقه در مراسم عزاداری تاسوعای حسینی شرکت کرد. گفتنی است در این بازدید  فرماندار میبد امام جمعه یزد را همراهی می کرد.

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا