«محمود گودرزی» با کسب 199 رای موافق، وزیر ورزش و جوانان شد و بدین ترتیب با انتخاب هجدهمین وزیر دولت یازدهم، کابینه تدبیر و امید تکمیل شد.

به گزارش یزدفردا؛ دکتر گودرزی در حالی از مجلس رای اعتماد گرفت که پیش از وی، «مسعود سلطانی فر»، «سیدرضا صالحی امیری» و «نصرالله سجادی» نتوانستند از مجلس نهم، رای اعتماد کسب کنند.

در جلسه علنی صبح امروز حسن روحانی رییس جمهور در سخنانی از چهارمین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان دفاع کرد و پس از آن فتح‌الله حسینی،‌قسیم عثمانی، سیدمهدی موسوی‌نژاد و حسین گروسی به عنوان موافق و همچنین علی ایرانپور و کریمی قدوسی به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان سخنرانی کردند.

دکتر محمود گودرزی که استاد تمام مدیریت ورزشی و رییس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران می باشد، نیز از برنامه‌های خود برای تصدی وزارت ورزش و جوانان در جلسه علنی امروز دفاع کرد. نهایتا نمایندگان به چهارمین وزیر پیشنهادی دولت یازدهم برای وزارتخانه ورزش و جوانان رای اعتماد دادند و بعد از گذشت سه ماه از آغاز دولت تکلیف کرسی وزارت ورزش و جوانان را در دولت مشخص کردند.

بر اساس رای گیری انجام شده گودرزی توانست از مجموع 267 رای اخذ شده، 199 رای موافق، 44 رای مخالف و 24 رای ممتنع را کسب کند.

با رای اعتماد مجلس به گودرزی، دولت در مرز سه ماه شدنش تکمیل شد.

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا