کودک خردسال میبدی در اثر آزار و اذیت شدید جسمی در بخش ICU بیمارستان گنبد کاووس بستری شد.

به گزارش خبرنگاريزد فردا به نقل از  “میبدما”، پدر این کودک به خاطر روابط غیراخلاقی با یک زن گرگانی از تابستان سال گذشته متواری بوده است اما به انگیزه انتقامگیری و باجگیری از خانواده همسر خود جهت عدم پیگیری این مسئله و بخشیدن حقوق مالی، اسفندماه سال گذشته فرزند خود را با همدستی خواهر و شوهرخواهرش ربود و از شهرستان میبد متواری شد.

پس از این اقدام وی به مادر و اقوام فرزند خردسال تا ۹ ماه اجازه هیچ گونه صحبت و مکالمه ای با این طفل نداد تا آنکه طی تماسی در صبح روز گذشته به مادر طفل اعلام می شود که فرزند وی بر اثر عارضه مغزی در بخش ICU بیمارستان گنبد کاووس بستری است.

پس از مراجعت مادر این کودک خردسال به بیمارستان مزبور مشخص می گردد که وی دچار عارضه مغزی شده و به شدت از سوء تغذیه رنج می برده و از گردن به پایین نیز به خاطر شکستگی های متعدد گچ گرفته شده است.

گفتنی است از سال گذشته، خانواده این طفل شکایات متعددی علیه پدر این طفل به خاطر جرایم گوناگون در دادگاههای میبد و گرگان به جریان انداختند اما متاسفانه به خاطر بروکراسی حاکم بر دستگاه قضایی و انتظامی و متواری بودن فرد مجرم اقدام قابل توجهی در این زمینه انجام نگرفت و علیرغم صدور چندین حکم جلب، اقدام خاصی در راستای یافتن مجرم و دستگیری وی انجام نشد.

این در حالی است که بارها به مسئولان محترم دادگاه و نیروی انتظامی میبد تذکر داده شده بود که سلامت جسمی و روانی کودک به شدت در معرض خطر است اما متاسفانه تدابیر لازم جهت یافتن مجرم یاد شده انجام نگرفت تا آنکه این حادثه تلخ رقم خورد.

خانواده این طفل از عموم مردم متدین و شریف میبد تقاضا نموده اند تا برای سلامتی کامل این دختربچه معصوم ۵ساله دعا کنند.

در همین رابطه خبرگزاری مهر نوشت:

دختر بچه ۵ ساله اهل یزد است که بعلت اختلافات پدر و مادر و جدایی آنها توسط پدر ربوده شده و بعد از آزار و اذیت شدید راهی بیمارستان شده است.

وی در حال حاضر بعلت شکستگی و عارضه مغزی از ناحیه گردن به پایین در گچ است و در بخش ICU بیمارستان گنبد بستری است.

گفتنی است پدر وی بعد از جدایی از همسر جهت اعمال فشار بر مادر و جلوگیری از شکایت مادر به دادگاه دختر را از یزد ربوده و بعد ۹ ماه بی خبری و جدا کردن فرزند از مادر، کودک را در بیمارستان گنبدکاووس بستری کرده است.

این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 


جهان را باید دید (نقشه بالا کمکی برای بهتر دیدن)

<p><param "value="always"" />
فردایی ها

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا