سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: منتظري يکي از اسطوره‌هاي استقلال است که از پول‌هاي کلان گذشته است.

امير قلعه نويي در نشست خبري پيش از بازي با ملوان اظهار داشت: قبل از آنکه سوال خبرنگاران را جواب بدهم بايد انتخاب وزير ورزش را تبريک بگويم. خوشحالم که بعد از 100 روز از دولت جديد وزارت ورزش وزير خود را شناخت. اميدوارمي ورزش ما با گودرزي که يک مدير آکادميک است به سمت و سوي موفقيت برود. همچنين انتخاب دکتر احمدي را به عنوان مشاور وزير ورزش تبريک مي گويم و اين موضوع نشان دهنده اين است که وزارت ورزش با برنامه پيش مي رود. دومين تبريکم به خاطر فوتبال ساحلي، واليبال که امروز آمريکا را شکست داد و دلاورانه بازي کردند. يک تبريک هم به سازمان ليگ مي گويم به خاطر قرارداد خوبي که آقاي تاج مي بندد و خوشبختانه 80 درصد اين قرارداد به باشگاه ها مي رسد.

به گزارش فارس، وي در خصوص بازي گفت: ما شرايط خاص خودمان را داريم. تيم ما تقريبا به 4 قسمت تقسيم شده بود و چند بازيکن هم مصدوم شده بودند. چند نفر هم جدا کار مي کردند ولي از ديروز همه به ما اضافه شدند. اولا که بازيکنان خوبي به جمع ما اضافه شدند و قرار است يکي دو بازيکن ديگر هم به ما اضافه شوند. از کادرفني تيم ملي و بدنساز آنها هم تشکر مي کنم که با حيدري و بيک زاده خوب کار کردند و اين کارها به نحو احسن انجام شد. هر چند شايد در دو بازي آينده هم اين دو بازيکن را نداشته باشيم.

قلعه نويي تصريح کرد: ملوان تيم بسيار خوبي است و مقابل استقلال انگيزه هاي خاص خودش را دارد. ما استقلال هستيم. ما هم بعداز گذشت دو هفته در آزادي بازي کنيم و مطمئن هستم با بازي کردن و اضافه شدن نفرات جديد جزو کانديداي قهرماني هستيم و به صدر جدول باز مي گرديم. مهم براي ما اين است که ملوان را ببريم و اينکه چند گل بزنيم بحث ديگر اين بازي است.

وي در ارتباط با قهرماني نيم فصل و تاثيرات آن از نظر روحي روي استقلال گفت: طبيعتا به دنبال 3 امتياز بازي هستيم و به قهرمان نيم فصل جام نمي دهند. ملوان تيم بسيار با احترامي است و اول براي ما يک بازي منطقي و تاکتيکي با آرامش و تمرکز است. اينکه چه تيمي در نيم فصل اول قهرمان شود الان مهم نيست. مورينيو هم گفته است اينکه اين همه جام آورده در آخر فصل محسوب مي شود نه وسط فصل.

قلعه نويي در مورد نکونام و حضورش در مراسم آسيايي گفت: او هم در عرصه ملي و هم در عرصه باشگاهي زحمت کشيده و حق اوست که به عنوان نفر اول انتخاب شود. ما ممانعتي نمي کنيم که نکونام به آنجا برود و اگر لازم است او را اعزام مي کنيم.

سرمربي آبي پوشان در خصوص حضور بازيکنان استقلال در لبنان و اتفاقات قبل از بازي گفت:‌جا دارد به مردم ايران و لبنان تسليت بگويم ولي فوتبال فضايي است که بايد از آن استفاده کرد و جايي که انفجار باشد روحيه تيم ها را تحت تاثير قرار مي دهد البته بازيکنان من در اين يکي دو روز در اين مورد زياد صحبت کردند ولي همه چيز تمام شده است.

قلعه نويي در خصوص آمادگي اولادي و کبه نيز گفت: زماني که قاضي را خواستم بگيرم اين مسائل مطرح بود و حالا بيشترين پيشنهادات براي اين بازيکن آمده است. ما بازيکناني مي خواهيم که به افکار تاکتيمان بخورد. اينکه اولادي سال قبل چه عملکردي داشت مهم نيست. هم اولادي و هم ايمان باصفا مي توانند به ما کمک کنند. آقاياني که ابتداي فصل انتقاد مي کردند چرا حالا نمي گويند که او بيشترين پيشنهاد را دارد.

وي در خصوص پژمان منتظري و تصميم او گفت: او يکي از اسطوره هاي استقلال است . کارهايي که در اين يکي دو سال از او ديده ام از کمتر بازيکني ديده ام. او از پول هاي کلاني به خاطر استقلال گذشته و تا حالا هم يک ريال هم دريافتي نداشته است. من از مردم توقع دارم که اين مسائل را تشخيص بدهند و بدانند که اسطورهاي آنها چه کساني هستند. با او صحبت مي کنم تا آخر فصل در استقلال بماند.

قلعه نويي در خصوص صحبت هاي رحمتي و سيموئز و اينکه قرار است به تيم ملي دعوت شود، گفت: من از اين موضوع خبر ندارم ولي رحمتي سال ها براي تيم ملي زحمت کشيده و اميدوارم اين اتفاق بيفتد و من دخالتي در اين موضوع نمي کنم چون مسئوليت فني تيم ملي برعهده کادرفني آن تيم است. اميدوارم از تمامي موجوديتمان در راه جام جهاني استفاده کنيم. البته بايد در مورد سيموئز بگويم که او عاشق فوتبال است و دقيقا مثل ناصر ابراهيمي خودمان مي ماند.

قلعه نويي در خصوص فرزاد حاتمي در پرسپوليس و اينکه آيا اين بازيکن را مي خواستيد يا نه گفت: اجازه دهيد در مورد بازيکني که مربوط به استقلال نيست صحبت نکنم او بازيکن بزرگي است و اگر از يکسري پتانسيل هايش استفاده کند بازيکن بزرگي مي شود به شرط اينکه از قابليت هايش استفاده کند.

وي در مورد اينکه با پيشنهادات قاضي موافقت شد يا خير گفت: ما مخالفت کرديم و اجازه نداديم برود ولي خواستيم بگوييم آنهايي که انتقاد مي کنند اين مسائل را ببينند.

وي در خصوي اينکه کارت بازي اولادي و کبه صادر شده يا خير گفت: به اميد خدا ماجدي کارت بازي آنها را دريافت مي کند.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا