تمرين تيم فوتبال پيشکسوتان پرسپوليس براي ديدار روز پنجشنبه با ستارگان ميلان از ساعت 15:15 در ورزشگاه کارگران آغاز شد.

به گزارش تسنيم، برخي از بازيکنان پيشکسوتان پرسپوليس يک ساعت قبل از آغاز تمرين در ورزشگاه کارگران حاضر شده بودند. از جمله اين بازيکنان علي پروين، مجتبي محرمي، سعيد عزيزيان، محمد پنجعلي، عباس کارگر، غلامرضا فتح‌آبادي، محمود کلهر، نيما نکيسا، کاظم سيدعليخاني، نادر باقري، بهنام طاهرزاده، روح‌الله عبادزاده، مهرداد ميناوند، حميد جاسميان، حسن شيرمحمدي، محمود کلهر، مهدي تارتار، حسن خان‌محمدي، رضا جباري، حميد درخشان، مهدي غفاري، پژمان جمشيدي، بهنام ابوالقاسم‌پور، مهدي هاشمي‌نسب، بهروز رهبري‌فر، حميد استيلي، فرشاد پيوس، رضا شاهرودي، محسن عاشوري، ابراهيم اسدي، پايان رافت، مرتضي فنوني‌زاده، ضياء عربشاهي، مهدي شيري و ... اشاره کرد.

* بازيکنان پيشکسوت پرسپوليس که بعد از مدت‌ها يکديگر را مي‌ديدند با يکديگر خوش و بش و درخصوص خاطرات گذشته با هم صحبت کردند.

* احمدرضا عابدزاده، علي دايي، کريم باقري، مهدي مهدوي‌کيا، علي کريمي، افشين پيرواني و چند بازيکن ديگر از جمله نفراتي هستند که به تيم پيشکسوتان دعوت شدند اما در تمرين امروز حضور ندارند.

* بازيکنان هنگامي که قصد تعويض لباس‌هاي خود را داشتند به رختکن نرفتند و علي پروين به آنها گفت به ياد قديم پشت ماشين‌هاي خود لباس‌هاي خود را عوض کنيد و هر نفر ماشين خود را رختکن کند.

* يک تيم مستندساز در تمرين پيشکسوتان پرسپوليس حضور دارد تا از تمرين فيلمبرداري کند. اين افراد با علي پروين و چند پيشکسوت پرسپوليس صحبت کردند.

* تمام بازيکناني که به تمرين امروز آمدند پس از حضور در ورزشگاه کارگران سراغ علي پروين را گرفتند تا نزد او بروند.

* هنگامي که پروين با مجتبي محرمي ديده‌بوسي مي‌کرد به اطرافيانش گفت مجتبي يکي از «بچه‌ لات‌هاي قديم» است که من عاشق او هستم.

* نکته جالب تمرين امروز حضور مهدي هاشمي‌نسب بازيکن پيشين پرسپوليس و استقلال بود که هنگامي که نزد پروين رفت سرمربي پيشين پرسپوليس به او گفت تو واقعا يک مرد هستي که وقتي پاي خود را از تيم بيرون گذاشتي هيچ حرفي عليه پرسپوليس نزدي و مردانگي کردي. هاشمي‌نسب نيز به پروين گفت زماني که من را به تيم دعوت کردي نتوانستم نه بگويم و به همين دليل امروز به تمرين آمدم.

* پژمان جمشيدي در تمرين حاضر شد و پروين درباره سريال پژمان با او صحبت کرد.

* پيشکسوتان پرسپوليس ابتدا عکس يادگاري گرفتند و بعد از آن علي پروين دقايقي با آنها به گفت‌وگو پرداخت.

* بهروز رهبري‌فرد و مهدي هاشمي‌نسب همچنان مانند قديم رابطه خوبي با يکديگر داشتند و با يکديگر تمرين مي‌کردند.

*‌ بازيکنان تيم فوتبال پيشکسوتان پرسپوليس ابتدا با دويدن و پاسکاري گرم کردند و بعد از 20 دقيقه با تشکيل سه تيم فوتبال بازي کردند.

* اين بخش از تمرين «فوتبال تيم بيروني» بود. علي پروين در ميانه زمين ايستاده بود و قضاوت بازي را به عهده داشت.

* در اين بازي مهدي هاشمي‌نسب از آمادگي بالايي برخوردار بود و يک گل نيز به ثمر رساند. همه بازيکنان از آمادگي بالاي ميناوند، جمشيدي، هاشمي‌نسب، جباري و ... صحبت مي‌کردند.

* فوتبال پيشکسوتان پرسپوليس تا ساعت 16:20 ادامه داشت و بعد از آن علي پروين بازيکنان را دور هم جمع کرد و با آنها به گفت‌وگو پرداخت. پروين درباره آمادگي بازيکنان و همچنين شرايط تمرين با بازيکنان صحبت کرد.

* بعد از صحبت‌هاي علي‌پروين با بازيکنان دو تيم از ميان 3 تيم انتخاب شد و دوباره پيشکسوتان پرسپوليس در دو تيم روبروي هم بازي کردند.

* ادموند بزيک بازيکن پيشين پرسپوليس نيز در اواخر تمرين در ورزشگاه کارگران حضور يافت.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا