به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد عملیات اجرای طرح دفع آبهای سطحی در بلوار 17 شهریور و ورودی شهرک شهدای میبد صبح امروز با حضور شهردار میبد آغاز شد.

لازم به ذکر است محدوده ورودی شهرک شهدا به ویژه در بلوار 17 شهریور در سال‌های اخیر با مشکلات اساسی و زیربنایی مواجه بوده و از همین رو در فصل بارندگی مشکلاتی را برای شهروندان در مسیر عبور و مرور و همچنین در زمینه آسیب به واحدهای مسکونی به وجود می‌آورده است.

شهرداری میبد در اولین اقدام جهت رفع این مشکل، با اجرای عملیات دفع آب‌های سطحی در محدوده مذکور از طریق کانال‌کشی، لوله‌گذاری و نصب دریچه در طول مسیر بلوار و اتصال به شبکه انتقال، حجم آب ناشی از بارندگی را به بیرون از شهرک هدایت می‌کند.

انتظار می‌رود با حضور اکیپ‌های مختلف از نیروهای عمرانی و خدماتی شهرداری در محل، عملیات اجرایی آن کمتر از 48 ساعت به پایان برسد.

 نابر این گزارش طرح جامع دفع آبهای سطحی در کلیه مناطق مسکونی شهرستان نیاز به اصلاح و بازنگری دارد و با ایجاد شبکه‌ای از مسیرهای زیرزمینی و بهره‌گیری از مسیر قنوات و رودخانه‌های فصلی می‌توان امیدوار بود معضلات ناشی از بارندگی‌های فصلی در شهرستان میبد مرتفع گردد.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا