عزیزا...سیفی فرماندار در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب گفت: کتاب و کتابخوانی به عنوان یک توسعه در هر کشوری تلقی می شود.

عزیزا...سیفی در حاشیه بازدید از نمایگاه کتاب واقع در حسینیه ثارا... بابیان اینکه کتاب به عنوان یک عامل توسعه در هر کشور تلقی می شود اظهار داشت: هر چه فضا و تعداد کتابخانه و شمار افراد مطالعه کننده در کشوری زیاد باشد به این معنی است که رشد و توسعه در آن کشور اتفاق افتاده است.

فرماندار افزود: امروزه یکی از پارامتر های رشد و توسعه مطالعه کتاب است بنابراین کتاب نقش مهمی در توسعه و پیشرفت کشورها دارد.

وی اذعان داشت: بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی زمینه مطالعه در کشور ما با دایر شدن نمایشگاه های متعدد کتاب،کتابخانه ها،فروشگاه ها فراهم شد.

فرماندار یزد گفت: باید با مطالعه کتاب و کتاب خوانی تفکر و اندیشه را در خود و مردم به وجود آوریم و از این رو مقدمات رسیدن استان را به درجات بالای علمی فراهم کنیم.

سیفی در خصوص نمایشگاه نیز اظهار داشت: نمایشگاه خوب بود ولی جا دارد در آینده تعداد ناشران بیشتر شود و کتابهای مربوط به دانشگاهیان نیز ارائه شود.

وی افزود:انتظار می رود مردم از این فرصت ها برای خرید کتاب با تخفیف به منظور توسعه کتاب و کتاب خوانی اسفاده کنند.

گفتنی است، نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی روز گذشته در طبقه تحتانی حسینیه ثارالله یزد واقع در بلوار پاکنژاد دایر شده است و خریداران از ۴۰ در صد تخفیف برخوردار خواهند شد و تا تاریخ ۱۴ آذر ماه ادامه دارد.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا