جلسه بررسی مشکلات محله قطب آباد با حضور احمد کمالی فرماندار، محمد مروتی شهردار ، حجه الاسلام منصوری خواه رئیس و اعضای محترم شورای شهر در مسجد امام حسن مجتبی (ع) قطب آباد اردکان برگزار شد.

روابط عمومی شهرداری اردکان خبر داد: شب گذشته جلسه بررسی مشکلات محله قطب آباد با حضور احمد کمالی فرماندار،محمد مروتی شهردار  ، حجه الاسلام منصوری خواه رئیس و اعضای محترم شورای شهر در مسجد امام حسن مجتبی (ع) قطب آباد برگزار شد.

احمد کمالی فرماندار اردکان با تبریک هفته بسیج وگرامیداشت یاد خاطره بسیجیان طی سخنانی یکی از مشکلاتی که جامعه امروز را تهدید می کند جنگ نرم دانست و افزود: دشمن در حال برنامه ریزی جدی برای فروپاشی خانواده های مذهبی است و اگر فکری اندیشیده نشود با ورود ماهواره به خانه ها ،هویت اصلی و دینی خانواده ها از بین خواهد رفت.

وی افزود: دشمن با سرمایه گذاری سنگین و گسترده ای که انجام می دهد به دنبال این است که در درون جامعه اسلامی اخلال به وجود بیاورد تا بتواند به اهداف مورد نظر خود دست پیدا کند.

در ادامه این جلسه مهندس مروتی شهردار اردکان به سوالات مطرح شده شهروندان پاسخ داد.

مروتی در پاسخ به سوال یکی از شهروندان درباره توسعه پارک قطب آباد اظهار داشت: اگر در تملک آن مشکلی به وجود نیاید تا قبل از پایان سال عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد.

شهردار اردکان با اشاره به اینکه احداث رینگ شهری باعث آبادانی شهر خواهد شد افزود:از خیابان امام (ره ) تا ورودی خیابان آیت الله خامنه ای 14 پلاک با قیمانده که اگر مالکین محترم همراهی کنند ادامه احداث رینگ شهری در این محله با سرعت عمل بیشتری دنبال خواهد شد.

مهندس مروتی آسفالت کوچه های آسیب دیده این محله را ضروری دانست وعنوان کرد: مرمت ولکه گیری کوچه ها یی که نیازبه مرمت داشته باشند در اولویت کارهای ما قرار دارد.

وی با اشاره به مشکلاتی که با بارندگی های اخیر دربعضی از کوچه های شهر به وجود آمده گفت: حفر چاه جذبی برای کوچه های این چنینی با جدیت دنبال می شود و انشالله دیگر شاهد چنین مشکلاتی نخواهیم بود.

حجه الاسلام منصوری خواه رئیس شورای اسلامی شهر نیز دراین جلسه  اظهار داشت: یکی از محلاتی که کمتر به آن توجه شده این محله بوده و اعضای شورای شهر اولویت کاری خود را بررسی و رفع مشکلات و معضلات  محلاتی که کمتر به آن توجه شده قرار داده اند.

وی افزود: عزم و اراده اعضای شورا براین است که با کمک و همکاری اهالی محل مشکلات محله قطب آباد در اسرع وقت حل و فصل گردد.

رئیس شورای شهر همچنین به اقدامات انجام شده در سال های گذشته اشاره کرد و گفت: با تمام تلاش های صورت گرفته، شورا مصمم است گام های اساسی و مهمتری برای این محله برداشته شود.

مشکل زمين رها شده جنب  مدرسه امام خمینی (ره) ، روشنايي معابر ، را ه ا ندازی ایستگاه خط واحد و راه ا ندازی نانوایی از مهمترين مسائل مطرح شده توسط مردم بود که توسط مسئولين قول پيگيري داده شد.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا