یزدفردا"استاندار یزد گفت: تنها بیان مشکلات راهگشا نیست بلکه باید درباره هر یک از مسائل، بررسی های لازم صورت پذیرد و طرح هایی تهیه شود که توجیهات لازم را در بر داشته باشد.

به گزارش يزد فردا، استاندار یزد در دیدار مسئولان شهرستان میبد گفت: در مسیر پیشرفت نباید تنها به بودجه دولت تکیه کرد چرا که تنها چشم امید به بودجه دولت داشتن، مانع پیشرفت می شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد،  سید محمد میرمحمدی روز دوشنبه در دیدار مسئولان شهرستان میبد با گرامی ‌داشت هفته بسیج، توفیق هیأت ایرانی در مذاکرات ۱+۵ را تبریک گفت.

وی در ادامه با قدردانی از تلاش های مسئولان میبد، به مسائل و مشکلات مطرح شده توسط حاضرین اشاره کرد و اظهار کرد: تنها بیان مشکلات راهگشا نیست بلکه باید درباره هر یک از مسائل، بررسی های لازم صورت پذیرد و طرح هایی تهیه شود که توجیهات لازم را در بر داشته باشد.

استاندار یزد گفت: یکی از عمده ترین مشکلات مطرح شده توسط مسئولان استانی وشهرستانی بحث اعتبارات است که تأمین اعتبار نیز باید از راه درست دنبال شود البته در مسیر پیشرفت نباید تنها به بودجه دولت تکیه کرد، چرا که تنها چشم امید به بودجه دولت داشتن، مانع پیشرفت می شود.

وی به نقش مهم مسئولان در شهرستان ها اشاره کرد و افزود: شما باید با همکاری، همفکری و استفاده از توان خیرین، شهرها و بخش ها را از محرومیت نجات بدهید.

میرمحمدی راهکار مواجه نشدن با مشکلات را نظارت و کنترل مسئولان در همه امور دانست و بیان کرد: نظارت درست مسئولان مانع بسیاری از مشکلات است.

استاندار همچنین از وحدت ملی به‌عنوان یکی از مهمترین اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی نام برد و خاطر نشان کرد: هرگونه رفتار تفرقه آمیز توسط مسئولان از نظر قانون و شرع مردود است.

وی در ادامه توجه و تلاش مسئولان شهرستان ها را در راستای حل دغدغه های مردم خواستار شد.

گفتنی است در ابتدای این دیدار فرماندار و سایر مسئولان شهرستان میبد به بیان مسائل و موضوعات مرتبط با حوزه کاری خود پرداختند.

 

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا