مدیر کل حمل و نقل پایانه های استان خراسان جنوبی گفت: بنای حمل و نقل بر خصوصی سازی شکل گرفته است و پیگیر تشکیل کانون حمل و نقل استان هستم.

حمید رضا حجازی: به گزارش خبرنگار یزد فردا در طبس: ابراهیم نصری در جلسه تودیع و معارفه رئیس نمایندگی حمل و نقل و پایانه های شهرستان طبس گفت: در این شهرستان برای اولین بار کارها را به خود نمایندگی واگذار کرده ایم و خواست تا مجموعه حمل و نقل و پایانه ها در طبس ایجاد شود.

وی از با تقدیر از زحمات 10 ساله اسماعیل پور عابد، علی اکبر مزیدی را به عنوان رئیس جدید حمل و نقل و پایانه های شهرستان طبس معرفی کرد.

رئیس سابق حمل و نقل و پایانه های شهرستان طبس نیز گفت: بعد از الحاق طبس به خراسان جنوبی مسئولیت حمل و نقل و پایانه های این شهرستان را بر عهده گرفتم که در این مدت 2 شرکت مسافربری و 4 شرکت باربری به مجموعه حمل و نقل شهرستان اضافه شد.

اساعیل پورعابد گفت: در این مدت انجمن صنفی کارفرمایی شرکت های حمل و نقل داخلی کالای طبس و حومه و همچنین انجمن صنفی کارگری رانندگان باری طبس و حومه تشکیل شد.

وی از تصویب چارت سازمانی این نمایندگی که شامل 4 نفر پرسنل است خبر داد و گفت: در این مدت که در شهرستان طبس بودم سعی کردم ارتباط نزدیکی با مسئولان، رانندگان و مردم برقرار کنم.

رئیس جدید حمل و نقل و پایانه های شهرستان طبس نیز ایجاد حمل و نقل روان، پویا و اقتصادی را که خواست به حق مردم است از اهداف خود برشمرد و گفت: درصدد ایجاد مرکز صدور معاینه فنی خودروهای سنگین و مجموعه حمل و نقل هستم.

علی اکبر مزیدی برنامه ریزی جهت ارتقا وضعیت حمل و نقل شهرستان، افزایش ضریب ایمنی تردد در جاده ها، ایجاد مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی که در کاهش تصادفات نقش مهمی دارد را از جمله برنامه های خود اعلام کرد.

وی گفت: کاستی ها و کمبودهای زیادی در مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی وجود دارد  و ضریب ایمنی تردد در جاده ها پایین است که با کنترل نامحسوس و بازدید مکرر از شرکت های مسافری و باری در جهت افزایش ضریب ایمنی تردد اقدام خواهیم کرد.

رئیس حمل و نقل و پایانه های شهرستان طبس افزود: 5 شرکت مسافری و 10 شرکت حمل و نقل بار در شهرستان در حال فعالیت بوده و 2 شرکت دیگر نیز در شرف تاسیس است.

وی ادامه داد: 10 هزار راننده در استان داریم که 3000 نفر از آنان در شهرستان طبس مشغول به فعالیت هستند.

مزیدی گفت: در شش ماهه اول امسال در شهرستان طبس 378 هزار تن بار حمل شده است که بیشترین بار حمل شده زغالسنگ می باشد و در همین مدت 146 هزار مسافر نیز در شهرستان جابجا شده اند.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا