اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در پی انتشار خبری مبنی بر مرگ جوان یزدی در پیست سخوید جوابیه ای صادر کرد.

مدیر محترم سایت خبری یزد فردا/سلام علیکم

با احترام نظر به انعکاس مطلب در گذشت جوان یزدی در منطقه برفگیر سخوید جوابیه این سازمان به مطلب مذکور را در آن سایت بازتاب دهید.

نظر به نشر خبری خلاف واقع و کذب در سایت خبری یزد فردا که انتشار آن در تاریخ دوم آذرماه موجبات تشویش اذهان عموم مردم شریف دارالعباده بویژه علاقمندان به ورزش را فراهم آورده است . از این رو در راستای اطلاع رسانی صحیح ، دقیق و شفاف مطالبی را بیان میکنیم.

منطقه ی برفگیر سخوید به هیچ وجه شرایط قانونی و استانداردهای فنی و تخصصی لازم و کافی برای بهره برداری به عنوان یک پیست اسکی را در حال حاضر نداشته و ندارد. مراتب آمادگی اداره کل ورزش وجوانان استان یزد برای ایجاد و تاسیس یک پیست اسکی مجهز و منطبق با معیارهای ورزشی از طریق بخش خصوصی به مقامات محترم استان اعلام شده و در صورت تامین بودجه ی ریالی لازم و تخصیص زمین مورد نظر بدین امر چه به بخش خصوصی و دولتی امکان تحقق این موضوع وجود دارد، بنابراین هرگونه استفاده از منطقه ی سخوید توسط مردم بیم وقوع حوادث ناگوار و ایجاد خطرات جانی را در پی دارد که این مهم نیز توسط مسئولین منطقه به مردم منعکس شده است.

صرف نظر از موارد فوق به آگاهی میرساند برابر با مدارک و مستندات موجود از جمله صورتجلسه ی فرمانداری شهرستان تفت در هفته های اخیر هیچگونه اتفاقی دال بر حادثه منتهی به فوت در منطقه مورد نظر روی نداده است.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا