تیم والیبال نوجوانان پیشگامان جهت شرکت در مرحله مقدماتی مسابقات نوجوانان قهرمانی باشگاههای دسته یک کشور عازم کرمانشاه شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه پیشگامان تیم والیبال نوجوانان پیشگامان شفق اردکان به سرمربیگری محمود میرحسینی جهت شرکت در مرحله مقدماتی  مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک کشور که از 17 آذر شروع می شود عازم شهر کرمانشاه شد

مرحله مقدماتی در رده سنی نوجوانان از 17 آذرماه با حضور 16 تیم در دو گروه هشت تیمی در شهرهای قم و کرمانشاه آغاز خواهد شد و به مدت شش روز پیگیری می شود

بازی های گروه یک این رقابت ها به میزبانی باشگاه سفیر قم برگزار خواهد شد که تیم های سفیر قم، عقاب تهران، فولاد عظیمی گنبد، شهرداری کرج، مقاومت شهرداری ارومیه، شهرداری پیشوا و ذوب آهن اصفهان برگزار خواهد شد.
همچنین گروه دوم این رقابت ها با حضور تیم های مناطق نفت خیز، شهرداری دزفول، شهدای ورزش کرمانشاه، شهرداری همدان، گل گهر سیرجان، شکوفا صنعت پویا، دلیران دشتی بوشهر و پیشگامان شفق اردکان به میزبانی شهدای ورزش کرمانشاه برگزار خواهد شد.
رقابت های مرحله مقدماتی لیگ دسته یک نوجوانان به مدت شش روز پیگیری می شود . در هر گروه تیم ها به دو گروه چهار تیمی تقسیم می شوند که سه روز نخست مسابقات درون گروهی است. روز چهارم پلی آف بین دو گروه انجام می شود که تیم های اول تا چهارم به صورت ضربدری با هم بازی می کنند.
در نهایت از هر گروه دور مقدماتی لیگ دسته یک نوجوانان چهار تیم به مرحله نهایی صعود خواهند کرد.
تیم هابی که برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کردند، در صورت انصراف  دو امتیاز از تیم بزرگسالان آنان کسر و 10 میلیون تومان نیز جریمه خواهند شد.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا