در طی سال 92، تعداد 306 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد از آموزش های فنی و حرفه ای بهره مند شدند.

به گزارش روابط عمومي کميته امداد امام خميني(ره)استان يزد، "حسین زین الدینی" با بیان این خبر افزود: این دوره ها با هدف ارتقاء سطح آگاهی های علمی و مهارت فنی و حرفه ای مددجویان و در جهت ایجاد اشتغال و آگاهی از مشاغل آینده آنها برگزار شد.

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد با اشاره به  نقش و اهمیت آموزش های فنی و حرفه ای در ایجاد شغل و پایدارسازی مشاغل، گفت: بر این اساس کمیته امداد امام خمینی(ره) با اجرای برنامه‌های توسعه آموزش‌های فنی و حرفه ای در چهار سرفصل توسعه آموزش‌های فنی و حرفه ای بلند مدت، آموزش‌های فنی و حرفه ای کوتاه مدت، حرفه آموزی دانش آموزان دبیرستانی و آموزش‌های استاد شاگردی در تلاش است تا در جهت توانمندسازی خانواده های محروم و کم بضاعت گامی مؤثر بردارد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 306 مددجوی تحت حمایت این نهاد آموزش های فنی و حرفه ای را فرا گرفتند، اضافه کرد: برای برگزاری این دوره های آموزشی بیش از 47 میلیون ریال هزینه شده است.

 

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
<a href="../../../../?target=enlarge&amp
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا