دانشجویان منتخب قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد به مرحله کشوری یازدهمین جشنواره بسیج دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور با موضوع و محوریت امام حسن عسگری (ع) راه یافتند .

به گزارش خبرنگار آنا دفتر یزد : دانشجویان منتخب قرآنی کانون فرهنگی و هنری مسجد شهید صدوقی دانشگاه آزاد اسلامی یزد توانستند در مرحله انتخابی استانی یازدهمین جشنواره قرآن و عترت سازمان بسیج دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور جواز حضور در مرحله کشوری را به دست آورند .

این دانشجویان توانستند در مسابقات مرحله استانی که در رشته های حفظ چند جزء قرآن کریم ، تواشیح و مدیحه سرایی ، مداحی و دکلمه خوانی در دو بخش برادران و خواهران که در روز 21 آذرماه در محل سالن دانشگاه فرهنگیان استان یزد برگزار شد، ضمن کسب مقام اولی استان ، جواز حضور در مرحله کشوری را که بهمن ماه امسال در استان خراسان رضوی برگزار می شود را کسب کنند .

همچنین مرحله استانی هجدهمین دوره مسابقات سراسری مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم و اذان ، ابتهال و همخوانی و تواشیح سال 92 ، در روز جمعه 22 آذر ماه سال جاری با حضور متسابقین راه یافته شهرستان به مرحله استان یزد در محل سالن اجتماعات سید الشهداء آستان مقدسه امامزاده جعفر یزد برگزار شد که در این میان گروه همخوانی و تواشیح منتخب دانشجویی (شمیم وصال )دانشگاه آزاد اسلامی یزد نیز در این مرحله به اجرای برنامه همخوانی قرآن کریم و تواشیح پرداخت .

از سوی دیگر محمد ساکت یزدی دانشجوی رشته مهندسی مکانیک این واحد دانشگاهی و حائز رتبه چهارم ملی سال گذشته سازمان اوقاف و امور خیریه توانست برای دومین سال متوالی با کسب امتیاز لازم ضمن بدست آوردن مقام اول در این دوره از مسابقات سال 92 جواز حضور در مرحله کشوری را بدست آورد .

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا