عزیزا...سیفی به مناسبت شهادت آیت ا... دکتر محمد مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه بر نقش برجسته وحدت حوزه و دانشگاه در خنثی سازی نقشه های شوم دشمنان نظام وانقلاب تأکید کرد.

عزیزا...سیفی در این خصوص با بیان اینکه 27 آذرماه مصادف با شهادت آیت ا... دکتر محمد مفتح به دست منافقین به عنوان روز وحدت حوزه و دانشگاه نامگذاری شده است افزود: روز وحدت حوزه و دانشگاه از یادگارهای ارزشمند امام خمینی (ره) می باشد.

فرماندار با اشاره به اینکه وحدت حوزه و دانشگاه در خنثی سازی توطئه دشمنان تأثیرگذار است اظهار داشت: با همکاری دو نهاد بزرگ علمی – اخلاقی می تواند تلاش نظام های غربی در به چالش کشیدن و همچنین القاء تفکر جدایی علم از اخلاق ومعنویات به سایر کشورها را ناکام گذاشت.

سیفی با تأکید بر ضرورت وحدت هر چه بیشتر حوزه و دانشگاه خاطر نشان کرد: مسئولان حوزه و دانشگاه بایستی نسبت به رفتار و عملکرد یکدیگر احساس مسئولیت داشته باشند و نقاط ضعف یکدیگر را برطرف و نقاط قوت خود را تحکیم نمایند.

وی همچنین وحدت حوزه و دانشگاه را عامل مهمی برای تثبیت ارزش‌های اسلامی در جامعه عنوان کرد و گفت: علوم حوزه و دانشگاه مکمل هم است و وحدت بین این دو نهاد می‌تواند ارتقای جامعه را در حوزه‌های مختلف در پی داشته باشد.

فرماندار یزد در پایان ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيد آيت ا... دكتر مفتح ابراز اميدواري كرد با وحدت هر چه بيشتر حوزه و دانشگاه پژوهش های علمی و معارف بلند وعمیق اسلام بيش از پيش گسترش يابد.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا