دانشگاه علمی – کاربردی مهارت آیت الله خامنه ای یزد در نمایشگاه پژوهش و فناوری که به مناسبت هفته پژوهش در استان برگزار شد شرکت کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد به مناسبت هفته پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی – کاربردی استان یزد اقدام به برگزاری برنامه هایی از تاریخ 25 لغایت 29 آذر ماه کرد که از جمله آن برگزاری نمایشگاه اشتغال و کارآفرینی ، معرفی دستاوردهای علمی و پژوهشی دانشجویان ، بازدید علمی از کارخانجات شهرستان اردکان بود .

گفتنی است معرفی مراکز آموزش علمی – کاربردی استان ، هم اندیشی رؤسای مراکز آموزش علمی – کاربردی با صاحبان صنعت استان ، تجلیل از پژوهشگران مهارتی برتر دانشگاه جامع علمی – کاربردی استان و نشست علمی در خصوص " فن بازار و نقش آموزش های مهارتی در احیا مهارت های سنتی و گسترش مهارت های نوین " از دیگر برنامه های این نهاد در هفته پژوهش و فناوری به شمار می رود .

لازم به ذکر است دراین نمایشگاه،دانشگاه علمی کاربردی مهارت آیت الله خامنه ای این اداره کل به معرفی رشته های آموزشی وتوانمندیهای دانش آموختگان خود پرداخته که با استقبال خوب دانش جویان ودانش آموزان روبرو شد.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا