" مطمئن باشید 9 دی در تاریخ ماند. هرچه انسان در اطراف این قضایا فکر میکند، دست خدای متعال را و روح حسین بن علی را می بیند. این کارها کارهایی نیست که با اراده امثال ما انجام بگیرد، این کار خداست. (امام خامنه ای دام ظله العالی)

بی شک آنچه که کشور و نظام اسلامی را در مسیر تعالی و پیشرفت قرار می دهد، قدرت ایمان و روحیه ایثار و شهادت طلبی و نیز مبارزه با طاغوت و منش استکبار ستیزی است.

انقلاب اسلامی ایران شجره طیبه ایست که زائیده ایمان، اخلاص و حضور مردم به رهبری بزرگ مردی عالم، صالح، بصیر و مخلصی چون خمینی کبیر (ره) بود که با دم مسیحایی خود دلهای ملت را بیدار وگام های آنان را در مسیر مبارزه با ظلم و جور استوار ساخت که اکنون این درخت تناور به یمن ادعیه حضرت ولی عصر (ارواحنافداه)،

آبیاری خون های پاک و مقدس شهداء، حضور به موقع ملت در صحنه و مشارکت آنان در تمامی ابعاد دینی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی و نیز زعامت و رهبری شجاعانه، مدبرانه و هوشمندانه ولی فقیه زمان حضرت امام خامنه ای (دام ظله) هر روز تنومند و قدرتمندتر  و پایه های آن مستحکم تر می شود.

از بدو پیروزی انقلاب تا کنون این کشور و این نظام مقدس بارها و بارها هدف چنگال تیز طمع قدرت های مستکبر و اربابان زر و زور و ظلم و آماج نبردهای دشواری در جبهه های متفاوت نرم و سخت بوده که اگر نبود عنایات حضرت حق و ائمه طاهرین علیهم السلام، حضور بهنگام مردم در صحنه، حمایت و پشتیبانی ملت از مسئولین و رهبری قدرتمند و مثال زدنی مقام عظمای ولایت، این کشور یارای مقابله در برابر انبوه تهاجمات و دفاع در مقابل سیل حقد و کینه جبهه کفر و استکبار و عناصر داخلی و خارجی آنان را نداشت که مصداق بارز آن را می توان در سال 88 و لابه لای نسخه های پوسیده و شرارت بار و وقایع تلخ و ناگوار پس از انتخابات و ایام فتنه جستجو کرد که امواج خروشان ملت و قیام حماسی آن در نهم دی ماه با داروی شفابخش بصیرت، تمامی نقشه های پلید را برملا، اقدامات و تحرکات شوم را خنثی و هیمنه پوشالی استکبار جهانی را متزلزل ساخت و برگ زرین دیگری را بر تارک افتخارات این نظام مقدس اسلامی رقم زد.

نهم دی ماه مظهر حماسه و جهاد و تجلی باور عمیق، ایمان ناب و بصیرت نافذ ملت و قیامی ماندگار در تراز انقلاب اسلامی است که هرسال باید در کنار بزرگداشت این روز و سجده شکر سائیدن بر آستان حضرت حق،لسان تشکر و قلم تقدیر از این ملت فهیم و بزرگ را در جامعه روانه ساخت.

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی استان یزد در آستانه سالروز این حماسه غرور آفرین، ضمن گرامیداشت این روز، معرفی و بازتعریف و کالبد شکافی فتنه 88 و بررسی و تبیین ابعاد و زوایای نهان و آشکار آن را فرض دانسته و از تمامی اساتید، صاحب نظران و جامعه فرهیختگان می خواهد تا با عمل به این رسالت خطیر، بنیه دینی و فکری مردم را تقویت نموده و با روشنگری و تبیین مواضع اصولی انقلاب و افزایش سطح آگاهی و بصیرت آنان بدنه و ساحت این نظام مقدس را از گزند حوادث و آفات زمانه بیمه نموده و محفوظ دارند. همچنین با توجه به شرایط موجود کشور و این برهه زمانی حساس و نیز با عنایت به مذاکرات صورت گرفته و توافقات ژنو با صراحت اعلام می دارد که ایران اسلامی و ملت شریفش تا پای جان مدافع خون های پاک شهداء  و آرمان های امام و انقلاب و حقوق حقه خود و پشتیبان ولایت فقیه هستند و زیر بار ظلم و زور و ذلت  نخواهد رفت و به دستگاه دیپلماسی کشور، مقاومت، پایداری و ایستادگی تاریخی امت را در برابر تحریم های تحمیلی دشمنان و معاندان و نابینایان حقوق مسلم ایران اسلامی در تاریخ انقلاب یادآوری می نماید.

 والسلام علی عبادا... الصالحین/ کانون دانشگاهیان ایران اسلامی استان یزد  7/ 10/ 92

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا