به گزارش روابط  عمومی فرمانداری یزد، شایق مدیر عامل اتحادیه موسسات قرآنی یزد با فرماندار یزد دیدار کرد.

عزیزا...سیفی در این دیدار با بیان اینکه قرآن به عنوان کتاب زندگی است خاطر نشان کرد: قرآن کتاب آسمانی است که ریشه در وحی دارد و به همین منظور هر فرد یا جامعه ای برای رسیدن به کمال و سعادت باید از قرآن بهره ببرد .

فرماندار افزود: بعد از انقلاب شكوهمند اسلامي ايران كارهاي بسياري در اين زمينه انجام شده است ولي به سبب وسعت معنوي قرآن كريم بايد كارهاي تخصصي و علمي بيشتري صورت بگيرد.

وی در ادامه آموزش قرآن از سنین نونهالی را مهم و مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: آموزش قرآن باید از سنین خردسالی آغاز شود به صورت مداوم ادامه داشته باشد که ایجاد مدارس خاص قرآنی در سطح آموزش و پرورش می تواند در تحقق این مهم تأثیرگذار باشد.

سیفی همچنین با تقدیر از اقدامات شایسته اتحادیه موسسات قرآنی استان در برگزاری برنامه های مختلف در زمینه ترویج بیش از پیش قرآن تأکید کرد : اطلاع رسانی اقدامات انجام شده و ارائه گزارش عملکرد به مردم می تواند گسترش فرهنگ قرآنی در سطح جامعه در بر داشته باشد.

در این دیدار شایق مدیر عامل اتحادیه موسسات قرآنی استان ضمن اعلام کسب رتبه ی برتر توسط اتحادیه استان در سطح کشور به ارائه گزارش تفصیلی از عملکرد این اتحادیه پرداخت.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا