محمد حسین شایق ضمن اعلام خبر حضور اتحادیه موسسات قرآنی استان یزد در دومین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی افزود: در دومین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی که طی بهمن‌ماه سال جاری برپا می‌شود، علاوه بر حضور جامعه قرآنی دانش‌آموزان، دانشجویان، مسئولان فرهنگی و ... نیز با نظارت اتحادیه مؤسسات قرآنی کشور، جهت آشنایی با فعالیت‌های قرآنی مؤسسات استان یزد حضور خواهند یافت.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان یزد  به برگزاری جشنواره ملی محصولات قرآنی اشاره و اظهار کرد: این نمایشگاه قرآنی پنجم بهمن‌ماه سال جاری برپا می‌شود و تا 20 ماه جاری ادامه دارد؛ همچنین جشنواره ملی محصولات قرآنی همزمان با این نمایشگاه اجرا خواهد شد.

مدیرعامل مؤسسه کوثر النبی یزد با بیان اینکه نمایشگاه دستاوردهای قرآنی به‌صورت ملی در سال جاری برپا می‌شود، افزود: این نمایشگاه به‌صورت ملی ویژه تمامی مؤسسات قرآنی ـ مردمی در بهمن‌ماه سال جاری برپا می‌‌شود؛ باید یادآور شد که موسسات استان محصولات و آثار دستی خود را که دارای مضامین قرآنی می باشد را در این جشنواره به نمایش خواهند گذاشت. حجت‌الاسلام شایق در رابطه با نحوه برپایی نمایشگاه دستاوردهای قرآنی در سال 92 عنوان کرد: اولین جلسه ستاد برپایی نمایشگاه دستاوردهای قرآنی هفته گذشته در سازمان دارالقرآن الکریم برگزار شد که مقرر شده است 150 تا 200 غرفه جهت عرضه دستاوردهای مؤسسات قرآنی حاضر در این نمایشگاه اختصاص یابد که استان یزد دارای یک غرفه در این نمایشگاه هست و خواهان نمایش آثار و محصولات بیش از 20 موسسه استان یزد می باشد.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا