نمايندگان وزارت نيرو مهندس رباني و مهندس رحيمي نسب با حضور در شركت برق منطقه اي يزد در چارچوب ارزيابي ميداني نظام پيشنهادهاي 45 شركت برگزيده وزارت نيرو، پس از شركت در جلسه‌ي افتتاحيه، به ارزيابي نظام پيشنهادهاي اين شركت پرداختند.

در جلسه‌ي توجيهي اين ارزيابي، كه با حضور مديرعامل، معاونين منابع انساني و هماهنگي و اعضاي كميته‌ي پيشنهادها‌ي برق منطقه‌اي يزد برگزار شد؛ ابتدا جايگاه نظام پيشنهادهاي شركت برق منطقه اي توسط مديرعامل تشريح و بعد از آن نحوه‌ي ارزيابي و مدل مورد ارزيابي توسط ارزيابان شرح داده شد و سپس ارزيابان براساس مدل مورد ارزيابي تطبيق يافته‌ي EFQM ، به ارزيابي عملكرد نظام پيشنهادهاي شركت پرداختند.

شايان ذكر است بر اساس اين مدل ارزيابي 600 امتياز به توانمندسازها و 400 امتياز به محور نتايج اختصاص مي يابد و در محور توانمندسازها، نحوه‌ي بررسي و اجراي پيشنهادها، تبليغات، آموزش و فرهنگ سازي و حمايت مديران ارشد مورد بررسي قرارگرفت و در محور نتايج، شاخص هايي ازقيبل سرانه‌ي ارائه‌ي پيشنهاد، درصد پيشنهادهاي تصويبي و اجراشده، سرانه‌ي پاداش پرداختي و از اين قبيل بررسي شد.

قرار است نتيجه‌ي اين ارزيابي تا يك ماه آينده توسط وزارت نيرو اعلام شود و 10 شركت برتر در بخش برق معرفي و شركت هاي برگزيده مشخص شوند. 

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا