طرح حفظ موضوعي آيات منتخب ، سال آينده در مدارس كشور اجرا مي شود .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد ، دکتر حمیدرضا کفاش در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد از اجرای طرح حفظ موضوعی آیات منتخب از سال آینده در مدارس کشور خبر داد و گفت : دانش آموزان و فرهنگیان می توانند در این طرح شرکت کنند .

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت : این طرح بر اساس توصیه های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و برای فراهم آوردن زمینه ی حضور بیشتر دانش آموزان و فرهنگیان در طرح حفظ قرآن ، اجرا خواهد شد .

وی فراهم آوردن زمینه ی آشنایی دانش آموزان در پایه های مختلف تحصیلی با ائمه معصومین ( ع ) و فرهنگ اهل بیت را از دیگر طرح های حوزه پرورشی در سال آتی ذکر کرد و افزود : در این طرح با چاپ کتابچه هایی مطابق با پایه تحصیلی دانش آموزان ، زمینه ی آشنایی بیشتر آنان با ائمه معصومین - فراتر از مطالب کتاب های درسی – فراهم می گردد .

کفاش ، توسعه فعالیت های اردویی ، فعال کردن اردوگاهها و سوق دادن جشنواره ها به سوی اردوگاهها ، حضور سازمان دانش آموزی در عرصه تربیت اجتماعی ، فعال نمودن کتابخانه های مدارس و عملیاتی کردن زنگ انشاء و گفتگو را از دیگر برنامه های امور تربیتی در سال 93 ذکر کرد .


 

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا