معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: طرح آرمش بهاری در سطح 51 امامزاده و بقعه متبرکه یزد و مناطق تابعه استان برگزار می شود .

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، حجت الاسلام محمود میرجلیلی صبح امروز با اشاره به میزبانی 51 امامزادگان و بقعه متبرکه استان یزد از مسافران نوروزی در طرح آرامش بهاری افزود: این طرح از 29 اسفندماه آغاز و تا 15 فروردین 93 ادامه دارد .
وی خاطرنشان کرد: طرح آرامش بهاری که مقارن با ایام شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و ویژه برنامه سوگواره یاس نبوی است با همکاری 35 مبلغ اعزامی از قم و همچنین مبلغان داخل استان برگزار می شود .
معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه یزد گفت: برگزاری مراسم تحویل سال نو ، ذکر ادعیه و مناجات ، سخنرانی و جلسات پرسش و پاسخ و بزرگداشت ایام فاطمیه و همچنین برپایی خیمه های معرفت از اهم برنامه های طرح آرامش بهاری است .
میرجلیلی همچنین از برگزاری نماز جماعت ، بیان احکام ، جلسات مشاوره در مسائل مختلف ، برپایی نمایشگاه محصولات فرهنگی و اسکان موقت مسافران نیز خبر داد .
وی با اشاره به اینکه سال گذشته در مجموع افزون بر یک میلیون نفر در طول تعطیلات نوروز از بقاع متبرکه و امامزادگان استان در برنامه مختلف شرکت کردند، اظهار داشت: در کنار برگزاری این طرح در نوروز پیش رو نمایشگاه حجمی حریم حوراء در آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد وقایع ولادت تا شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) را به نمایش خواهد گذاشت.  

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه یزد هدف از برگزاری طرح آرامش بهاری را انجام فعالیت های مختلف فرهنگی و مذهبی و ارائه خدمات مناسب به مردم و مسافران در تعطیلات نوروز ذکر کرد.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا