صبح امروز معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار يزد از شركت تعاوني پيشگامان عصر ارتباطات بازديد كرد.

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، "عباسعلي رضايي" روز شنبه در اين بازديد از نزديك در جريان روند كار اجرايي اين واحد توليدي قرار گرفت.
وي يكي از اهداف در برنامه ريزي توسعه استان در راستاي شوراي راهبردي فناوري اطلاعات را توجه به بخش خصوص بيان كرد و گفت: يكي از شركت هاي خصوصي كه در راستاي توليد سيستم هاي الكترونيكي مختلف فعاليت دارد شركت تعاوني پيشگامان عصر ارتباطات است كه سال قبل مورد بهره برداري قرار گرفت.
رضايي افزود: امروز از روند توليد، مونتاژ و ساخت سيستم هاي موجود بازديدي توسط كارشناسان و مسئولان حوزه فناوري اطلاعات استانداري يزد صورت گرفت كه مي تواند از لحاظ سخت افزاري و فناوري اطلاعات به ايشان كمك نمايد.
وي خواستار ارتباط بخش هاي دولتي و خصوصي با اين شركت در راستاي رفع نيازهاي خود شد و خاطر نشان ساخت: در حوزه كاري مرتبط اين شركت در ايران منحصر به فرد است و جزو صنايع "هاي تك" محسوب مي شود.
معاون استاندار ميزان اشتغال در حال حاضر اين شركت را 30 نفر عنوان و اظهار اميدواري كرد: در آينده نزديك ميزان اشتغال در اين واحد توليدي به 80 نفر با مدرك مرتبط  خواهد رسيد.
شركت تعاوني پيشگامان عصر ارتباطات با توليد محصولات IT و سيستم هاي الكترونيكي در قالب سفارش محصولات مورد درخواست و توليدات مورد نظر خود به فعاليت مشغول است و توليد دائمي ساعت حضور و غياب، سيستم كنترل دما در رطوبت، سيستم پاركينگ هوشمند و آمپلي فاير را در دستور كار خود دارد.
گفتني است اين شركت در توليد محصولات خود مي تواند در هر ساعت 180 هزار قطعه را قطعه گذاري كند و به صورت سالانه 20 هزار دستگاه حضور و غياب، 2 ميليون عدد محصولات پروژكتور LED و 400 هزار دستگاه GPS  را به بازار عرضه نمايد.


مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا