معاون استاندار و جمعی از مدیران فناوری اطلاعات استانداری از خط تولید سامانه هوشمند حضور و غیاب و  بردهای فوق هوشمند شرکت پیشگامان عصر ارتباطات بازدید کردند.
بنابر این گزارش در این بازدید عباسعلی رضایی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری، فداکار، مدیرکل فناوری اطلاعات استانداری و جمعی از مدیران و کارشناسان این نهاد از خط تولید سامانه هوشمند حضور و غیاب و بردهای فوق هوشمند الکترونیکی شرکت پیشگامان عصر ارتباطات بازدید کردند.
رضایی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری در این بازدید با تحسین از فعالیت چنین شرکتی در استان یزد گفت: شرکت پیشگامان عصر ارتباطات توانسته است با برنامه ریزی یکی از مهمترین نیازهای صنعت را در استان در زمینه تولید بردهای الکترونیکی مرتفع نماید. وی با اشاره به محصول سامانه حضور و غیاب این شرکت گفت: امکانات این دستگاه و هزینه تمام شده آن در سطح بسیار خوبی قرار دارد و از بهره وری بالایی نیز برخوردار است.
رضایی ابراز امیدواری کرد: دولت بتواند از فعالیت این گونه شرکت ها که علاوه بر ورود فناوری های نوین به کشور زمینه توسعه در بخش فناوری اطلاعات را فراهم کرده و همچنین اشتغالزایی را برای جامعه تحصیلکرده موجب می شوند حمایت لازم را داشته باشد.
همچنین در این بازدید حمیدرضا کریم نژاد مدیرعامل شرکت پیشگامان عصر ارتباطات با ارائه اطلاعاتی از این خط تولید گفت: این خط تولید برای نخستین بار در کشور مورد بهره برداری قرار گرفته است به طوریکه توانمندی ها و پتانسیل های این خط برای نخستین بار در ایران و دراستان  یزد به بهره برداری رسیده است.
وی افزود: این شرکت توانایی تولید انواع بردهای فوق هوشمند را دارد که به عنوان مثال می توان به تولید و مونتاژ بردهای لپ تاپ، تلفن همراه، تبلت، مدارهای الکترونیکی قابل استفاده در انواع صنایع و ... اشاره کرد.
کریم نژاد از مونتاژ بردهای الکترونیکی در این واحد خبر داد و افزود: این خط تولیدی می تواند نیاز صنعتگران و تولید کنندگان برای تولید انواع برد در کشور برطرف سازد.
وی تاکید کرد: توانایی خط تولید در تیراژ محصول و زمان انجام کار در نوع خود در کشور بی نظیر است و واحد کنترل کیفیت این شرکت از استاندارهای بالایی برخودار است.
کریم نژاد به محصول منحصربه فرد سامانه حضور و غیاب اشاره کرد وگفت: این محصول از لحاظ توانمندی، کارایی و سازگاری با انواع سیستم های اداری قابل مقایسه با نمونه های مشابه در بازار نیست و از لحاظ قیمت نیز به دلیل آنکه صد در صد این دستگاه در داخل کشور تولید می شود به مراتب از نمونه های دیگر پایین تر وبه صرفه تر است.
گفتنی است شرکت پیشگامان عصر ارتباطات به عنوان یکی از اعضای گروه تعاونی پیشگامان به عنوان كارآفرين برتر و كارآمد بخش صنايع ICT و نــرم افــزارهاي صنعتــي در ســا ل 90، تولید کننده برتر صنایع متوسط فناوری اطلاعات در ســا ل 91 نیز انتخاب شده است همچنین عضو شوراي عا لي انفورما تيك، عضو سازمان نظام صنفي رايا نه اي كشور و عضو سندیکای شرکت های شناسایی و مکان یابی رادیویی ایران نیز می باشد.
شایان ذکر است خط تولید مونتاژ بردهای الکترونیکی چندی پیش توسط  ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بهره برداری رسیده بود. سامانه هوشمند حضور وغیاب پیشگامان عصر ارتباطات از امکانات و توانمندی های کم نظیری برخودار است به طوریکه قابلیت اتصال و سازگاری به انواع شبکه های دولتی و خصوصی را دارا بوده و از حساسیت و امکانات خاص قابل رقابت با نمونه های بین المللی همراه است.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا