عطاریان از افزایش ۲۰ درصدی بازنشستگان برای سال ۹۳ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری، ایراندخت عطاریان مدیر عامل صندوق بازنشستگی گفت: حقوق بازنشستگان کشوری از ابتدای سال آینده ۲۰ درصد افزایش می یابد و از ابتدای سال هم پرداخت می شود.

او افزایش سطح خدمات رفاهی و بهبود معیشت اقتصادی بازنشستگان را جزو برنامه ها و رویکرد ملی دولت عنوان کرد و گفت: مصوبه هیأت وزیران درباره افزایش ۲۰ درصدی حقوق بازنشستگان در سال ۱۳۹۳ هم بیانگر توجه و اهتمام ویژه دولت به ارتقای معیشت و افزایش رفاه اجتماعی این قشر فرهیخته است. مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت : براساس مصوبه هیأت وزیران حداقل حقوق بازنشستگان و وظیفه بگیران صندوق بازنشستگی کشوری در سال آینده ۶۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

عطاریان با اشاره به میانگین حقوق بازنشستگات کشوری در سال جاری گفت: میانگین حقوق بازنشستگان در سال ۹۲ حدود ۹۰۰ هزار تومان است که این رقم با احتساب افزایش ۲۰ درصدی حقوق در سال جدید به حدود یک میلیون و ۸۰ هزار تومانمی رسد.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت : حقوق فروردین ماه بازنشستگان با افزایش ۲۰ درصدی پرداخت می شود و بزودی صدور احکام جدید یک میلیون و ۲۰۰ هزار بازنشسته نیز آغاز خواهد شد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا