معاون برنامه ريزي استاندار با اشاره به اينكه بايد از انعطاف قانون به نفع بخش خصوصي استفاده كرد، گفت: به حمايت از بخش خصوصي اعتقاد دارم چرا كه بالندگي مجموعه در اختيار را به دنبال دارد.

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، " محمد رضا بابايي" روز سه شنبه در جلسه بررسي مشكلات شهرك صنعتي يزد با اشاره اينكه يزدي ها به صورت ذاتي انسان هايي موفقي هستند، گفت: شهرك هاي صنعتي استان يزد وضعيت مطلوبي دارد ولي يكسري انتظارات وجود دارد كه بايد رفع گردد.
وي وجود انتقاد را باعث جلوگيري از ركود و خمودگي دانست و گفت: تقويت بنيه مالي شركت شهرك هاي صنعتي استان يزد امري ضروري است.
بابايي با اشاره به اينكه 30 درصد واحدهاي صنعتي استان در شهر يزد مستقر هستند و نياز بود جلسه اي برقرار و مشكلات پيش رو رفع گردد، اظهار داشت: از لحاظ شكلي و محتوايي ايراداتي از طرف بخش خصوصي وارد است كه درباره خدمات و منابعي است كه بايد دريافت كنند.
وي افزود: بخشي از مشكلات مربوط به مديران استان است كه بايد به تهران منتقل شود و بخشي به شركت شهرك هاي صنعتي مربوط مي شود كه قرار شد يك به يك بررسي شود.
مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي استان نيز به وجود برخي مشكلات پيش روي شهرك هاي صنعتي استان اشاره كرد و گفت: انتظارات به حقي وجود دارد و با توجه به محدوديت، با اولويت بندي صورت گرفته در برنامه اي 5 ساله در حال پيگيري امور مرتبط هستيم.
"عظيمي" افزود: تعهدات شهرك هاي با قدمت بيشتر را در اسرع وقت تمام و در اختيار شركت خدماتي قرار خواهيم داد و مابقي شهرك ها تا افق 1404 به پايان خواهد رسيد.
در اين جلسه مسائلي همچون تكميل زيرساخت، تعامل هر چه بيشتر بين صنعتگر و دولتمردان و حل مشكلات مربوط به مقوله آب شهرك صنعتي يزد توسط اعضا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
گفتني است استان يزد در حال حاضر 29 شهرك و ناحيه صنعتي در سطح 10 شهرستان استان دارد كه 890 واحد صنعتي در اين نواحي به بهره برداري رسيده است.

 



مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا