جلسه بررسي مشكلات يكي از واحدهاي توليد صنعتي نان در شهرستان ميبد با حضور معاون برنامه ريزي استاندار يزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، "محمد رضا بابايي" روز چهارشنبه در جلسه بررسي مشكلات اين واحد، اظهار داشت: هدف از راه اندازي اين واحد توليدي، تامين نان مورد نياز مراكز نظامي، انتظامي، حوزه هاي علميه و ... است كه ساير دستگاه هاي اجرايي نيز مي توانند نان مورد نياز خود را از اين واحد توليدي خريداري نمايند.
وي گفت: امروز در خصوص اعطاي وام به اين واحد توليدي و همچنين ارتقا فروش محصولات آن بحث و تبادل نظر صورت گرفت كه با توجه به آرد بسيار مناسب و كيفيت بالاي نان اين واحد، اميدوارم استقبال خوبي از آن صورت پذيرد.
گفتني است اين واحد توليد نان صنعتي در ميبد با سرمايه گذاري 240 ميليارد ريال توسط دولت و بخش خصوصي در سال 92 به بهره برداري رسيد و اميد است پس از اجراي سه فاز آن در چند سال آينده بتواند در روز 250 تن آرد را به نان تبديل نمايد.
لازم به ذكر است هم اكنون اين واحد صنعتي با اشتغال 93 نفر افراد عمدتا تحصيلكرده، در دو شيفت كاري با مصرف 30 تن آرد در روز، يك ميليون و هشتصد و شصت هزار قطعه نان را با ماندگاري 15 تا 60 روز توليد مي كند و در نوع خود در جنوب و جنوب شرق كشور منحصر به فرد محسوب مي گردد.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا