ابرکوه خبرنگار یزد فردا مهدی کارگر"  سید مسعود میرحسینی در گفت وگو با  خبرنگار مااظهار داشت : در آستانه شب عيد با هدف تامین میوه ایام عید مردم و پيشگيري از افزايش قيمت ها و تنظيم بازار کارتوزیع 46 تن پرتقال ، 19 تن سیب درختی در 10مرکز توزیع وفروش در شهرستان ابرکوه  آغازو تا 25 اسفندماه  ادامه خواهد داشت.وی قیمت مصوب هر کیلوگرم پرتقال تامسون را یک هزار و 700تومان و قیمت هر کیلوگرم سیب قرمز و سفید را سه هزار اعلام کرد.
میر حسینی از توزیع 18 هزار و 500 کیلو برنج و 30 تن شکر تنظیم بازار نیز خبر داد و گفت: این اقلام ازچند روز آینده و برای تامین نیاز مردم در ایام نوروز توزیع می‌شود.
وی با بیان اینکه تیم‌های ویزه بازرسی و نظارت در سطح شهرستان جهت نظارت بر قیمت‌ها و مبارزه با متخلفین و گران‌فروشان پراکنده هستند گفت: 16 نفر ناظر افتخاری برای این حوزه فعالیت دارند.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ابرکوه گفت: بیش از40 واحد صنفی در ایام نوروز به صورت کشیک فعال هستند و علاوه بر سهمیه ثابت بیش از20 تن آرد فوق العاده هم  به سهمیه نانوایان اضافه شده است.
رییس صنعت، معدن و تجارت ابرکوه ، از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف از جمله گرانفروشی، كم فروشی عدم درج قیمت، و عرضه خارج از شبكه مراتب را با شماره تلفن 124 ستاد خبری این اداره اطلاع دهند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا