ابرکوه خبرنگار یزد فردا مهدی کارگر رییس صنعت، معدن و تجارت ابرکوه گفت: به منظور تنظیم بازار و رفاه حال شهروندان، توزیع میوه و مرکبات تا 15 فروردین همچنان ادامه خواهد داشت.

سید مسعود میرحسینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت : در ایام عید نوروز بیش از24 تن میوه و گوشت قرمز بین مردم این شهرستان توزیع شد. وی گفت: کار توزیع بیش 46 تن پرتقال ، 19 تن سیب درختی در 10مرکز توزیع و فروش در شهرستان ابرکوه آغاز شده و تا 15 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.
میرحسینی ادامه داد: خوشبختانه میوه ایام عید مردم به حد کافی تامین و هیچگونه محدودیتی در امر توزیع بین خانوارها وجود ندارد و این روند همچنان ادامه دارد تا نیاز مردم دراین ایام تامین شود.این مسئول ، از توزیع 18 هزار و 500 کیلو برنج و 30 تن شکر تنظیم بازار نیز خبر داد و گفت: این اقلام برای تامین نیاز مردم در ایام نوروز بزودی توزیع می شود.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ابرکوه بابیان اینکه بیش از40 واحد صنفی در ایام نوروز به صورت کشیک فعال هستند از عموم مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در خصوص احتکار و گرانفروشی مراتب را با تلفن 124 در میان بگذارند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا