یزدفردا- فرمانده انتظامی استان یزد صبح امروز در دیدار با فرمانده، مسؤلان و رؤسای كلانتری­های شهرستان یزد، كار در راه خدا و خدمت به خلق را بسیار لذت بخش برشمرد.

به گزارش یزدفردا بنابراعلام  پلیس، سردار"منوچهر امان اللهی" گفت: كار پلیس در برقراری و حفظ نظم و امنیت و آرامش شهروندان، مسافران و مهمانان نوروزی می­باشد از ارزش  بسیار والایی برخوردار است.

وی ادامه داد: پلیس در همه ایام خدمت به مردم را سرلوحه كار خود می­داند، لذا با توجه به پیچید­گی كار ناجا در جامعه، همه باید انتقادات را بپذیریم و آن را بر­رسی كنیم چنانچه به جا بود از آن استفاده و در غیر این صورت فرد را آگاه كنیم، در انجام كار بسیاری از موانع ایجاد می­شود ولیكن ساختار كلی را باید در نظر گرفت، خیلی از افراد مسائل و جنبه­های عمومی كار پلیس را نمی­بینند و با دید خود قضاوت می كنند، در ماموریت­ها شناخت پلیس  باید تقویت شود و ترتیب انجام  وظایف به  نحوی تنظیم  شود  كه  خروجی  كار  بهتر باشد.

سردار امان اللهی تصریح كرد: مواجه شدن  با اقشار و خواسته­های مختلف، اصل مهمی است چون  بسیار­ی از افراد جامعه به وظایف كلی پلیس آشنا نیستند و لذا توان و قابلیت و هنرپلیس، تنظیم چگونگی برخورد با افراد اجتماع با تیپ و شخصیت­های متفاوت و مختلف است، لذا پلیس باید توان و امكانات خود را روی مسائل اصلی وكلی متمركز كند.

فرمانده انتظامی استان یزد در پایان، كار در راه خدا و خدمت به خلق را لذت بخش دانست و از مسؤلان انتظامی شهرستان یزد خواست، در ایام نوروز سال 93 با حضوری فعال، چشمگیر و با مراقبت و نظارت بر عملكرد ماموران انتظامی،  فضای  خوبی را برای  مسافران و همشهریان  فراهم  كنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا