به گزارش روابط عمومي اداره کل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان يزد :مدیر کل میراث فرهنگی ، صنايع‌دستي و گردشگري استان يزد طی بخشنامه ای برنامه زمانی فعالیت های واحد های عمومی و کمپ های گردشگری تحت پوشش این اداره کل ابلاغ کرد

مهندس شرافت افزود : گروه های بازرسی این اداره کل نظارت خاصی بر فعا لیت های واحد های موجود در ایام فاطمیه نسبت به رعایت شئونات و حرمت این ایام را خواهند داشت .

وی با تاکید برافتخار یزد و یزدیها به عنوان شهر دارالعباده از مسافران و گردشگران نوروزی خواست ضمن استفاده کامل  از امکانات و و خدمات در نظر گرفته شده در ایام تعطیلات نوروزی نسبت به رعایت شئونات فرهنگی دارالعباده یزد توجه کامل داشته باشند.

دبیر ستاد خدمات سفر ضمن تشکر از  میزبانان  و مهمانان نوروزی تا کنون در خصوص رعایت شئونات اسلامی و ایام فاطمیه توجه داشته اند تصریح کرد : مواردی که ازطریق  بازرسی یا  مردم گزارش شده است که دراین مورد  برخورد قانونی صورت گرفته است .

وی در پایان از گردشگران و مسافران خواست در صورتیکه صنف یا اماکنی رعایت شئونات را نمی کند به دبیرخانه ستاد تسهیلات سفر (اداره ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان و یا شهرستان) گزارش نمایند .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا