دبیر ستاد هدفمندسازی یارانه‌های استان یزد گفت: ثبت نام متقاضیان دریافت یارانه نقدی از روز چهارشنبه ۲۰ فرودین ۹۳سالجاری بر اساس عدد سمت راست شماره ملی سرپرستان خانوار آغاز می شود و تا آخر همین ماه ادامه دارد.

دبیر ستاد هدفمندسازی یارانه‌های استان یزد گفت: ثبت نام متقاضیان دریافت یارانه نقدی از روز چهارشنبه ۲۰ فرودین ۹۳سالجاری بر اساس عدد سمت راست شماره ملی سرپرستان خانوار آغاز می شود و تا آخر همین ماه ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد ، مراد علی میر، متقاضیان نیازمند دریافت یارانه نقدی در مهلت تعیین شده برای ثبت نام باید به سایت رفاهی به نشانی  www.refahi.ir مراجعه کنند.

وی گفت: براساس برنامه اعلام شده، ثبت نام از سرپرستان متقاضی نیازمند یارانه نقدی که عدد سمت راست شماره کارت ملی آنها "صفر " است از صبح روز ۲۰ فروردین ماه جاری از طریق شبکه اینترنتی و سامانه رفاهی انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین سرپرستان متقاضی نیازمند یارانه نقدی که عدد سمت راست شماره کارت ملی آنها "یک" است نیز باید در روز دوم ثبت نام یعنی ۲۱ فروردین ماه جاری اقدام به نام نویسی در سایت رفاهی کنند.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد تصریح کرد: سرپرستان متقاضی نیازمند یارانه نقدی به ترتیب در روزهای بعد با عدد سمت راست شماره کارت ملی "دو " در روز ۲۲ فروردین، عدد "سه" در روز ۲۳ فروردین، عدد "چهار" در روز ۲۴ فروردین، عدد "پنج" میر خاطر نشان کرد: در روز ۲۵ فروردین، عدد "شش" در روز ۲۶ فروردین، عدد "هفت" در روز ۲۷ فروردین، عدد "هشت" در روز ۲۸ فروردین و در نهایت عدد" ۹" در روز ۲۹ فروردین ماه جاری انجام خواهد شد.

به گفته وی همچنین روزهای ۳۰ و ۳۱ فروردین ماه جاری به ثبت نام از سرپرستان خانوارهای متقاضی یارانه نقدی تعلق دارد که در طی ۱۰ روز قبل به هر دلیل موفق به ثبت نام نشده‌اند و از ثبت نام جاه مانده اند .

این مقام مسئول افزود: ثبت نام از هر نقطه کشور با ورود به سایت www.refahi.ir امکانپذیر خواهد بود و طبق توافقات انجام شده افراد نیازمند متقاضی دریافت یارانه نقدی که در روستاها و مناطقی زندگی می کنند که دسترسی به اینترنت ندارند می توانند به دفاتر خدمات پست و پیشخوان دولت، پست بانک، دفاتر خدمات ارتباط روستایی، شوراهای اسلامی محل، فرمانداری ها، بخشداری ها و استانداری  و ادارات کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی مراجعه کنند.

دبیر ستاد هدفمندی یارانه های استان یزد همچنین گفت: در صورت تکمیل فرم ثبت نام در این مرحله هرگونه اصلاح و ثبت نام مجدد در سامانه مزبور امکانپذیر نمی باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا