تيم‌هاي پتروشيمي بندرامام و مهرام تهران به مرحله نيمه نهايي ليگ برتر بسکتبال صعود کردند.

در پايان ديدار دوم پلي آف مرحله يک چهارم نهايي ليگ برتر بسکتبال، تيم‌هاي پتروشيمي بندر امام و مهرام نيز به دانشگاه آزاد در مرحله نيمه نهايي اضافه شدند و کار ذوب آهن و فولاد ماهان به بازي سوم کشيد.

به نقل از تسنيم، در سالن شهيد بابايي قزوين، تيم مهرام براي دومين بازي متوالي موفق به شکست حريف فولاد هفت الماس شد و به نيمه نهايي صعود کرد تا حريف دانشگاه آزاد در اين مرحله شود. سعيد داورپناه با 20 امتياز، 9 ريباند و 2 پاس گل، موثرترين بازيکن مهرام بود .

در سالن مخابرات اصفهان، جدال پا به پا و نفسگير 2 تيم فولاد ماهان و ذوب آهن با نتيجه 65 بر 63 به سود ذوبي‌ها تمام شد تا تکليف تيم صعود کننده به بازي سوم کشيده شود. ايمان زندي 20 امتياز براي ذوب آهن و جواد داوري 17 امتياز براي فولاد ماهان کسب کردند.

پتروشيمي بندر امام هم طبق پيش‌بيني‌ها و در يک بازي برتر 104 بر 65 صنايع پتروشيمي ماهشهر را شکست داد. به اين ترتيب در مرحله نيمه نهايي که از يک‌شنبه 31 فروردين شروع و به صورت 3 پيروزي از 5 بازي برگزار مي‌شود،‌ دانشگاه آزاد با مهرام و پتروشيمي بندرامام با برنده نهايي ديدارهاي 2 تيم اصفهاني ذوب آهن و فولاد ماهان روبرو مي‌شود. بازي سوم تيم‌هاي فولاد ماهان سپاهان و ذوب آهن اصفهان، دوشنبه 25 فروردين ماه 1393 ساعت 16 برگزار مي‌شود.

نتيجه ديدارهاي امروز (پنج‌شنبه) شرح زير است:

پتروشيمي بندر امام 104 - پتروشيمي ماهشهر 65

فولاد هفت الماس قزوين 46 – مهرام 73

فولاد ماهان سپاهان 63 – ذوب آهن 65

نتيجه بازي‌ اول مرحله پلي آف که عصر دوشنبه گذشته برگزار شد به شرح زير است:

پتروشيمي بندرامام 91 - پتروشيمي ماهشهر 59‌

مهرام تهران 83 - فولاد هفت الماس قزوين 66

دانشگاه آزاد 20 - همياري زنجان صفر (تيم همياري در زمين حاضر نشد و دانشگاه آزاد به صورت مستقيم به نيمه نهايي صعود کرد)

ذوب آهن 63 - فولاد ماهان سپاهان 66

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا