مرحوم یحیی زاده نماینده ای در طراز جمهوری اسلامی بود/ پیشنهاد حداد عادل به فیلمسازان انقلابی

غلامعلی حداد عادل، مرحوم یحیی زاده را نماینده ای در طراز جمهوری اسلامی دانست و به فیلمسازان انقلابی کشور پیشنهاد کرد از زندگی و عملکرد آن نماینده مخلص فیلم تهیه کنند و او را به عنوان یک نماینده مجلس جمهوری اسلامی به کشورهای اسلامی منطقه معرفی نمایند.

به گزارش يزد فردا به نقل از نارین نیوز، غلامعلی حداد عادل که عصر روز جمعه ۲۲ فروردین به شهرستان میبد سفر کرده بود، در مراسم نکوداشت اولین سالگرد درگذشت مرحوم حجت الاسلام سید جلال یحیی زاده به ایراد سخن و خاطره گویی پرداخت.

ریاست اسبق مجلس شورای اسلامی در این مراسم، ضمن بیان چند خصوصیت از ویژگی های برجسته نماینده فقید مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی گفت: هرچند مرحوم یحیی زاده از شهرهای کوچک میبد و تفت به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی انتخاب شد، اما باید او را نماینده ای در سطح ملی دانست و از فیلمسازان انقلابی کشور خواست تا از زندگی و عملکرد آن مرحوم که نماینده ای در طراز جمهوری اسلامی بود فیلم بسازند و او را به عنوان یک نماینده مجلس جمهوری اسلامی به کشورهای اسلامی منطقه معرفی نمایند.

نماینده مردم تهران همچنین مرحوم یحیی زاده را نماینده ای خدوم و پر تلاش برشمرد و از مردم خواست تا در انتخابات آتی نیز افرادی را مانند آن روحانی وارسته انتخاب کنند.

گفتنی است در این مراسم که در سالن آمفی تئاتر طوبی واقع در کانون شهید رجایی میبد برگزار شد، آیت الله اعرافی امام جمعه میبد، میرمحمدی استاندار یزد، صالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، فلاح فرماندار میبد و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی و جمع زیادی از مردم  ولایتمدار شهرستان میبد حضور داشتند.

خاطر نشان می شود، مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید جلال یحیی زاده در دوره های هفتم، هشتم و نهم، نماینده مردم شهرستان های تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی بود که ۲۰ فروردین سال گذشته پس از حدود يك ماه  بستري  و كما بر اثر ایست قلبی در بیمارستان فیروزگر تهران دار فانی را وداع گفت و به دیدار معبود شتافت.مجلس یحیی زاده با حضور حداد عادل (8)مجلس یحیی زاده با حضور حداد عادل (12)مجلس یحیی زاده با حضور حداد عادل (9)

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا