یزد فردا" سرپرست فرمانداری تفت در دیدار با مدیرکل و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد توسل به ارواح مطهر شهیدان والامقام را گشایش گر کارها عنوان و بر صیانت از آرمانهای متعالی شهیدان انقلاب اسلامی تاکید کرد.

به گزارش یزد فردا "محمود زارع" در ابتدای این نشست که در محل دفتر فرماندار تفت برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، دستاوردهای عظیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را حاصل جانفشانی و فداکاری های این والامقامان عنوان کرد و گفت: این مردان الهی با تقدیم جان عزیز خویش، امنیت پایدار و آرامش کنونی را برای مردم ایران اسلامی فراهم آورند و استقلال و عزت کشور را تضمین کردند.

سرپرست فرمانداری تفت با اشاره به اهمیت و جایگاه والای خانواده معظم شهداء، بر رسیدگی به مسائل و مشکلات آنان تاکید کرد و گفت: خانواده معزز شهدای والامقام به فرموده امام راحل(ره) چشم و چراغ ملتند و صبوری و فداکاری این خانواده ها هرگز از یاد و خاطره مردم قدرشناس ایران پاک نخواهد شد.

زارع توسل به ارواح مطهر شهیدان والامقام را گشایش گر کارها عنوان  کرد و افزود:شهدا همچون شمعی فروزان و پرچمی برافراشته ما را راهنمایی می نمایند تا راه را از بیراهه تشخیص دهیم و به طرف مقصود حركت نماییم .

وی با اشاره به ضرورت تکمیل گلزارهای نیمه تمام در سطح شهرستان تفت، خواستار تخصیص اعتبارات لازم در این رابطه شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا