معاون برنامه ريزي استاندار يزد با اشاره به اينكه قيمت كالاهاي قابل عرضه به مردم در استان در حال رصد است، گفت: استان يزد در اين زمينه نسبت به بسياري از استان هاي ديگر كشور وضعيت بهتري دارد.

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، "محمد رضا بابايي" روز سه شنبه در چهارمين جلسه كميسيون تنظيم بازار استان در سال جاري با اشاره به اينكه  مرحله دوم هدفمندي يارانه ها آغاز شده است و بايد با جديت و حساسيت بيشتر نماينده احقاق حقوق مردم باشيم، اظهار داشت: نبايد كم كاري در اين زمينه صورت گيرد و دستگاه هاي مختلف بايد توان خود را براي اجراي هر چه بهتر فاز دوم هدفمندي يارانه ها بسيج كنند.
بابايي بر كنترل و نظارت بر بازار با جديت تمام تاكيد كرد و افزود: برخورد با افراد متخلف و در نظر گرفتن رفاه حال آحاد مردم بايد در اولويت كاري دستگاه هاي مرتبط قرار گيرد.
معاون استاندار گفت: در خصوص خريد گندم بايد راهكارهاي قاچاق اين محصول مسدود گردد تا نياز كشور برآورده شود.
بابايي در بخش ديگري از سخنان خود، تدبير در زمينه قيمت چند كالا را نيازمند پيگيري در سطح ملي دانست و خاطر نشان كرد: علي رغم اينكه بايد با متخلفين برخورد شود، خدمات صنوف نيز بايد مد نظر قرار گيرد تا لطمه اي به اين امر وارد نگردد.
وي همچنين از تشكيل يك جلسه مشترك تنظيم بازار استان و تعزيرات حكومتي با مديريت ارشد استان در راستاي تبيين راهكارهاي جلوگيري از افزايش قيمت كالاها و خدمت رساني بهتر به مردم استان در آينده نزديك خبر داد.
گفتني است در اين جلسه در خصوص قيمت كالاهايي همچون گوشت قرمز، مرغ، فرآورده هاي لبني، تخم مرغ، نهاده هاي دام و طيور، برنج، شكر، روغن نباتي، سيمان خاكستري، كاشي و سراميك، چيني بهداشتي، لوازم خانگي و ... بحث و تبادل نظر صورت گرفت و اعضا به بيان ديدگاه هاي خود پرداختند.

 

 


مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا