فروشنده اي که با برداشت غير مجاز از حساب مشتري خود ،کارت شارژ تهيه مي کرد در "زاهدان" دستگير شد.
رئيس پليس فتا "سيستان و بلو چستان"در تشريح اين خبر گفت : در پي شکايت شخصي مبني بر برداشت غير مجاز از حساب بانکي وي ،موضوع در دستور کار ماموران پليس فتا قرار گرفت.
سرهنگ"سيد محمد حسيني پور" افزود: با تحقيقات کارشناسان پليس فتا مشخص شد برداشت هاي غير مجاز صرف خريد کارت هاي اعتباري شده و با اقدامات تخصصي ماموران هويت متهم شناسايي شد.
حسيني پور ادامه داد: با هماهنگي مراجع قضايي متهم طي عملياتي دستگير  و به پليس فتا  منتقل و مورد تحقیقات قرار گرفت .
اين مقام انتظامي تصريح کرد: متهم در ابتدا با ابراز بي اطلاعي سعي در منحرف کردن مسير پرونده داشت ولي پس از مشاهده مدارک مستدل و محکم جمع آوري شده توسط کارشناسان پليس به بزه انتسابي اعتراف و بيان داشت که در همسايگي شاکي مشغول به کار مي باشد و بدليل استفاده مکرر شاکي از درگاه POS مغازه اش از رمز عبور وي اطلاع داشته و از اعتماد وي سوء استفاده کرده و با فعالسازي رمز دوم اينترنتي و سوء استفاده از آن، اقدام به سرقت از حساب مذکور کرده است که پس از تشکيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شد.
سرهنگ سيد محمد حسيني پور ضمن توصيه در خصوص رعايت موارد ايمني به شهروندان خاطر نشان کرد : در زمان استفاده از درگاه POS کاملا هوشيار بوده و از پنهان ماندن و امنيت رمز عبور خود اطمينان حاصل و مراقب باشند که از عابر بانک خود در دستگاه هاي اصلي و واقعي POS استفاده کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا