با تلاش ماموران پليس فتا استان يزد، فردي كه با تماس هاي تلفني از باجه هاي مختلف و ايجاد مزاحمت، زندگي را بر كام خانواده اي تلخ كرده بود دستگير شد.

سرهنگ" حسين رضايي" رييس پليس فتا استان يزد درباره جزييات اين خبر گفت: در راستاي انجام وظايف ذاتي پليس فتا كه برخورد با مجرمان اينترنتي، رايانه اي و افرادي است كه نسبت به هتك حرمت و حيثيت خانواده ها اقدام مي كنند، و در پي شكايت خانواده اي مبني بر ايجاد مزاحمت تلفني از طرف فردي ناشناس؛ موضوع رسيدگي به اين پرونده در دستور كار ويژه كارآگاهان پليس فتا قرار گرفت.

وي ادامه داد: كارآگاهان اين پليس متوجه شدند كه؛ متهم از طريق خريد اينترنتي اقدام به ارسال بسته هاي ممنوعه و غير اخلاقي به اين خانواده كرده است.

رضايي افزود: ماموران پليس فتا با انجام تحقيقات و اقدامات اطلاعاتي و پليسي توانستند متهم را كه همسايه و همكار شاكي بود شناسايي و دستگير كنند.

رييس پليس فتا استان يزد در پايان با بيان اين مطلب كه؛ متهم كه فردي 40 ساله مي باشد هدف و انگيزه خاصي را در خصوص اين اقدام اعلام نكرده است؛ افزود: ماموران پليس فتا متهم را همراه با پرونده متشكله تحويل مراجع قضايي دادند.

گفتني است : متهم تحويل مراجع قانوني شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا