جانشين فرمانده انتظامي استان يزد در ديدار با مديران و معلمان آموزش و پرورش ناحيه دو يزد، آموزگاران را جامعه سازان واقعي كشور دانست.

سرهنگ"عطاءا... احمدي" ضمن شركت در صبحگاه آموزش و پرورش ناحيه دو يزد و تبريك هفته معلم گفت: امروزه يكي از سازمان هايي كه از سلامت كامل اداري، اخلاقي و فرهنگي برخوردار است آموزش و پرورش مي باشد.

احمدي پيشرفت تمامي افراد نخبه و تاثير گذار جامعه را مديون معلم ها دانست و ادامه داد: افراد موفق مبحث تعليم و تربيت را به خوبي از آموزگاران خود فرا گرفته اند و ليكن اگر فردي در جامعه دچار تزلزل و شكست شده است اين هم نتيجه عدم توجه صحيح به مبحث تعليم و تربيت بوده است.

جانشين انتظامي استان يزد در پايان افزود:معلمي را شغل انسان سازي برشمرد و افزود: معلم ها جامعه سازان واقعي كشورهستند و پليس هم بر خود مي بالد كه از سرچشمه جوشان تعليم و تربيت استفاده كرده است.

لازم به ذكر است در ادامه اين مراسم آقاي "ارجمندي" مديركل آموزش و پرورش ناحيه دو استان يزد ضمن اداي احترام به مقام شامخ شهداي ناجا گفت: حضور پليس در جمع معلم ها، موجب توسعه فرهنگي و ترويج ارزشهاي ديني و اسلامي است.

ارجمندي ادامه داد:امنيت به راحتي به دست نمي آيد بلكه با زحمات و تلاش هاي شبانه روزي ماموران پليس است كه ما شاهد اين امنيت و آرامش بالا در استان هستيم.

ارجمندي با بيان اينكه امنيت، زمينه ساز رشد فرهنگي، اقتصادي، تجاري و علم و فرهنگ در كشور است  افزود:چنانچه كوچكترين ناامني در كشور باشد اولين نياز شهروندان به پليس است و پليس مسير تعليم و تربيت را مهيا مي كند.

مدير كل آموزش و پرورش ناحيه دو يزد در پايان تصريح كرد: امنيت شاه كليد زندگي است، تصوير زندگي سالم و بي دغدغه بدون امنيت مهيا نمي شود و پليس در برقراري نظم و امنيت جامعه بسيار كوشا و پر تلاش مي باشد










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا