صبح امروز 17 اردیبهشت 93 استاندار یزد به همراه فرماندار و مسوولین شهرستان مهریز بدون اطلاع قبلی از خانه سالمندان نشاط مهریز بازدید به عمل آوردند.

 به گزارش روابط عمومی خانه سالمندان نشاط مهریز ؛ سید محمد میرمحمدی ، ضمن بازدید از بخش زنان ، مردان ، درمانگاه و سالن اجتماعات مرکز جامع سالمندان نشاط مهریز، از پرسنل خانه سالمندان نیز تقدیر و تشکر به عمل آوردند .

استاندار یزد در این بازدید گفت: خانه سالمندان نشاط مهریز یک پایگاه معنویت است که معنویت انسانی را در جای جای این مرکز می بینیم .

وی تصریح کرد : خدمات ارزشمند مدیریت و همکاران خانه سالمندان نشاط بسیار چشمگیر است و با وجود اینکه بدون اطلاع ، بازدید صورت گرفته ، مجموعه از تمیزی و نظافت مطلوبی برخوردار می باشد و فعالیت های عزیزان خدمتگذار در این مجموعه قابل تقدیر فراوان است .

سید محمد میرمحمدی بیان کرد؛ پدران و مادران سالمندی که روزگاری عزیز و شاداب و فعال و نیرومند بوده اند ، امروزه بدلیل ضعف بنیه ی جسمی واز دست دادن نیرو و نداشتن امکانات بدلایل مختلف بالاجبار در این پناهگاه و مرکز خدمات سکنی گزیده اند و چه زیبا پرسنل و نیروهای خدماتی این مرکز به جای فرزندان و خواهر و برادر آنها با علاقه و عشق به این سالمندان با مهربانی عمل می کنند و بی تردید از توجهات الهی برخوردار واز نعمت های بهشتی بهره مند خواهند بود و در بهشت برین جایگاه ویژه ایی خواهند داشت این حقیر در برابر زحمات طاقت فرسای همه ی این عزیزان به این دلیل که نمی توانم قدردان خوبی باشم شرمنده ام و از خدای متعال سلامتی ، بهورزی، و توفیق آنها و فرزنداشان را از درگاه ایزد منان خواهانم .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا