رییس اداره رفاه دانشگاه از افتتاح فروشگاه مصرف کارکنان دانشگاه و عقد قرار داد با مجموعه موج های آبی باران رضوان شهر برای بهره مندی دانشگاهیان این دانشگاه از امکانات آن مجموعه با احتساب تخفیفات ویژه خبر داد.

سید عبدالحمید حسینی گفت: با توجه به توافق حاصل فی مابین دانشگاه و شرکت تعاونی مصرف کارکنان و مساعدت مسوولان ذی ربط، از خردادماه سال جاری فروشگاه مصرف کارکنان به شرکت تعاونی سپرده می شود تا پس از تجهیز  و تأمین لوازم، خدمات ویژه ای را به کارکنان دانشگاه عرضه کند.

وی همچنین با دعوت از کارکنان دانشگاه برای مشارکت در این امر، تعامل، همیاری و مشارکت آنان را عامل مؤثری در ارتقای بهره وری در این فروشگاه ذکر کرد.

رییس اداره رفاه دانشگاه یزد در ادامه به قرارداد منعقد شده میان این دانشگاه و شرکت موج های آبی باران رضوانشهر اشاره کرد و افزود: کلیه دانشگاهیان و خانواده های آنان می توانند با ارایه ژتون، از تخفیف های ویژه ای بهره مند شوند.

وی افزود: این تخفیفات شامل 32 درصد تخفیف استفاده از خدمات مجموعه آبی شامل استخر، سونای خشک و بخار، جکوزی، وان آب سرد، سرسره سرعتی، سرسره تک نفره و دو نفره، سرسره چاله فضایی، استخر موج و رودخانه و استفاده از خدمات رستوران باران با 25 درصد تخفیف از قیمت مصوب است.

حسینی زمان استفاده از امکانات این مجموعه را بدین شرح اعلام کرد:

-شیفت بانوان از مجموعه آبی، صبح روزهای یکشنبه،سه شنبه، پنجشنبه و جمعه از ساعت 8 تا 14 .

-شیفت آقایان از مجموعه آبی، صبح روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت 8 تا 14 و عصر روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 16 تا 24.

رییس اداره رفاه توصیه کرد: به علت شلوغ بودن احتمالی مجموعه در اواخر هفته، دانشگاهیان حتی الامکان در طول هفته برای بهره مندی از امکانات این مجموعه اقدام کنند.

وی از دانشگاهیان دعوت کرد برای دریافت ژتون تخفیف به اداره رفاه دانشگاه واقع در ساختمان استقلال مراجعه کنند.

&مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا