رييس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان کردستان از دستگيري دو نفر به اتهام راه اندازي سايت غير اخلاقي و کلاهبرداري 300 ميليون ريالي از کاربران اين سايت خبر داد .
"سر هنگ فرامرز شاکري" با اشاره به اينکه به دنبال رصد و کاوش صورت گرفته يک سايت غير اخلاقي شناسايي شد ، بيان داشت : سايت مذکور با گذاشتن عکس هاي مبتذل کاربران خود را به بازديد از عکس ها تشويق مي کرد .
وي افزود : با طراحي صورت گرفته در اين سايت از کاربران خواسته مي شد که تنها با پرداخت يک هزار تومان بر روي عکس مورد نظر کليک کرده تا اطلاعات تکميلي در اختيار آنان قرارداده شود .
رييس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان کردستان عنوان داشت : کاربران پس از کليک بر روي هر کدام از تصاوير موجود به درگاه جعلي پرداخت يک ياز بانک ها که به طرز ماهرانه اي طراحي شده بود متصل و افراد پس از وارد کردن اطلاعات کارت بانکي خود کليه اطلاعات حساب بانک آنها براي متهمان ارسال مي شد .
سرهنگ شاکري با اشاره به اينکه با اعلام شکايت هاي صورت گرفته موضوع در دستور کار پليس فتاي استان قرار گرفت ، اظهار داشت : با اقدامات صورت گرفته دو نفر متهم شناسايي و با دستور مقام قضايي در عملياتي ضربتي دستگير شدند .
وي با اشاره به اينکه متهمان در اعتراف خود به طراحي سه سايت جعلي اعتراف کرده اند ، افزود : متهمان با اين شگرد اقدام به خريد شارژ هاي ايرانسل و همراه اول کرده و کارت هاي مربوطه را به فروش مي رساندند .
رييس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان کردستان بيان داشت : از سيستم رايانه متهمان تعداد 48 فقره شماره کارت بانکي مربوط به افراد مختلف کشف که از اين طريق بيش از 300 ميليون ريال انواع کارت شارژ تلفن همراه خريداري شده است .
سرهنگ شاکري اظهارداشت : متهمان در اجراي دستور قضايي با قرار بازداشت موقت جهت انجام تحقيقات تکميلي در اختيار اين پليس مي باشند .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا