دکتر محمدحسین موسی زاده مدیر کل پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی به اتفاق دکتر صدرا اقویی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان یزد و معاونین از نمایشگاه آثار گرافیک دانشجویان مرکز بازدید کرد.

طی این بازید که در تاریخ 16/02/93 انجام پذیرفت مهندس شریفی فرد ضمن خوش آمدگویی ، گفت : آثار گرافیکی می تواند بسیار کاربردی شده و وارد بازار شود.

وی افزود: سمت و سوی آموزش در حیطه گرافیک می تواند به گونه ای باشد که دانشجو پس از فراغت از تحصیل متکی به خود بوده و بتواند آموخته های خود را کاربردی کرده و خودکفا باشد.

دکتر موسی زاده نیز پیشنهاد کرد جشنواره کشوری به میزبانی یزد برگزار گردد و از تمام طراحان گرافیک و صاحبان صنایع دعوت به عمل آید تا آثار ارائه شده در بحثهای مختلف مثل هندسه نقوش ، نشانه، پوستر و بویژه در مبحث بسته بندی به تولیدکننده شناسانده شود.

وی افزود مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر یزد به دلیل بالا بودن پتانسیل آموزشهای مهارتی می تواند به یکی از شبکه های مراکز رشد در کشور متصل گردد و در این خصوص دکتر صدرا ابرقویی رئیس واحد استانی  قول مساعد داد که همکاری لازم با این مرکز در ایجاد خوشه های فناوری بعمل آید.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا