کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر استان یزد  با غبارروبی گلزار شهدا بار دیگر با آرمان های شهدا و امام شهدا تجدید میثاق کردند. همزمان با فرارسیدن روز جهانی صلیب سرخ و نخستین روز از آغاز هفته هلال احمر با نام سفیران صلح و دوستی، جوانان و اعضای جمعیت هلال احمر یزد با حضور در گلزار شهدا یاد و خاطر شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

کارکنان و اعضای جمعیت هلال احمر استان یزد  با غبارروبی گلزار شهدا بار دیگر با آرمان های شهدا و امام شهدا تجدید میثاق کردند. همزمان با فرارسیدن روز جهانی صلیب سرخ وهلال احمر و نخستین روز از آغاز هفته هلال احمر با نام سفیران صلح و دوستی، جوانان و اعضای جمعیت هلال احمر یزد با حضور در گلزار شهدا یاد و خاطر شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد در حاشیه این مراسم با بیان اینکه همزمان با آغاز هفته هلال احمر از امروز تا 24 اردیبهشت ماه برنامه های متعدد و متنوعی برنامه ریزی شده است گفت: آغاز این برنامه ها با تجدید میثاق با آرمان های شهدا انجام شده است و در ادامه روز بازدید از خانواده شهدای امدادگر و بازنشستگان جمعیت پیش بینی شده است.

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا