رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات استان خراسان جنوبي از دستگيري دو نفر به اتهام نشر فيلم هاي غير اخلاقي در فضاي مجازي خبر داد .
سرهنگ " حسيني " در تشريح اين خبر گفت : مأموران پليس فتا هنگام کنترل و بررسي فضاي مجازي ، سايتي را رصد کردند که مدير آن اقدام به بارگزاري فيلم و تصاوير غير اخلاقي کرده بود که بلافاصله موضوع در دستور کار قرار گرفت .
وي با اشاره به اين که مأموران پليس فتا با انجام يکسري اقدامات فني و اطلاعاتي موفق شدند مدير سايت را شناسايي کنند ، افزود : متهم ابتدا منکر هر گونه سايتي شد ولي هنگامي که با مستندات غير قابل انکار پليس مواجه شد لب به اعتراف گشود و اظهار داشت که من با همکاري دوستم اين سايت را ايجاد و يوزر و پسورد آن در اختيار هر دو نفرمان است .
حسيني با بيان اين که پس از هماهنگي قضايي متهم دوم نيز به پليس فتا احضار و پس از روبرو شدن با شواهد و مدارک پليس به عمل سوء خود اعتراف کرد .
رئيس پليس فتا استان تصريح کرد : متهمان هدف خود را داشتن سايتي با محتواي غير اخلاقي و مستهجن در فضاي مجازي اعلام کردند .
وي در پايان خاطر نشان کرد : با توجه به اين که راه اندازي سايت با محتواي غير اخلاقي و مستهجن موجب ترويج فساد و بي بند و باري در فضاي مجازي مي شود ، پرونده اي تشکيل و پس از پايان تحقيقات متهمان به دادسرا اعزام شدند .

مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا